توهین رکیک امیر تتلو به هوادارانش به خاطر سحر قریشی! [+عکس]

فحاشی امیر تتلو به هوادارانش در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن توهین به هوادارانش که کنجکاو ماجرای جدایی او از سحر قریشی بودند، اعلام کرد بازیگر زن سابق سینمای ایران همسر اوست و پس از مسافرت به دبی برمی گردد. در ادامه با خبر امیر تتلو توهین همراه فیگار بمانید.

فحاشی امیر تتلو به هوادارانش

توهین تتلو به هوادارانش

فحاشی امیر تتلو به هوادارانش
توهین امیر تتلو به هوادارانش, توهین تتلو به هوادارانش, امیر تتلو توهین

توهین امیر تتلو به هوادارانش

تتلو هرچند بارها از سحر قریشی ناراحت شده است اما همچنان رابطه آنها دوام دارد و در استوری های سحر قریشی کارهای تتلو تبلیغ می شود. خواننده ایرانی مقیم ترکیه در متنی که به اشتراک گذاشته با الفاظ رکیکی هواداران خود را خطاب قرار داده و مدعی شده سحر قریشی را شخصا به مسافرت فرستاده است!

امیر تتلو نوشت: سحر قریشی زن منه، من راجع به زنم هرجور دوست دارم صحبت می کنم؛ یه مدت بی تربیت شده بود تنبیهش کردم و الان هم فرستادمش مسارفت که انرژی بگیره؛ انرژیش برگرده، برمیگرده!

عکس توهین امیر تتلو به هوادارانش

فحاشی امیر تتلو به هوادارانش
توهین تتلو به هوادارانش, امیر تتلو توهین, عکس توهین امیر تتلو به هوادارانش

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد فحاشی امیر تتلو به هوادارانش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *