خبر جدید درباره زمان پخش سریال جیران ؛ آیا «جیران» دوباره پخش می‌شود؟ [+عکس]

پخش مجدد سریال جیران ؛ سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی شائبه‌های مطرح شده در خصوص سریال «جیران» هستند.

زمان پخش مجدد سریال جیران پس از توقیف موقت و توقف عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی در مرداد ۱۴۰۱ به یکی از موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است. در ادامه با خبر زمان پخش جیران همراه فیگار بمانید.

پخش مجدد سریال جیران

زمان پخش سریال جیران

پخش مجدد سریال جیران
زمان پخش جیران, سریال جیران کی پخش می‌شود

سریال جیران کی پخش می‌شود ؟

روابط عمومی فیلیمو در اطلاعیه اعلام کرد: بررسی شائبه‌های مطرح‌ شده در خصوص سریال «جیران» در مرحله اظهار نظر کارشناسان رسمی دادگستری است، امیدواریم به‌زودی دستور رفع توقف این سریال از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شود.

فیلیمو ابراز امیدواری کرد که پس از تقدیم نظر این کارشناسان به مقام قضایی، رفع توقف سریال جیران صورت پذیرفته و پخش این سریال در مردادماه ۱۴۰۱ از سر گرفته شود.

پخش مجدد سریال جیران
زمان پخش سریال جیران, زمان پخش مجدد سریال جیران

همچنین فیلیمو در نظر دارد به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان، این تاخیر در پخش سریال را با پخش بین هفته‌ای تا روز جمعه جبران کند.  در پی شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران ۲۹ تیر ماه متوقف شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد پخش مجدد سریال جیران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *