بازیگر نقش حرمله مختارنامه ؛ روایت بازیگر نقش حرمله از واکنش مادر او + [فیلم]

بازیگر نقش حرمله مختارنامه . نماز خواندن بازیگر نقش حرمله‌ در حرم حضرت علی (ع). در ادامه مطلب حرمله مختارنامه بازیگر همراه فیگار باشید.

صحبتهای انوش معظمی بازیگر نقش حرمله در «مختارنامه» درباره واکنش مادرش به سکانس پرتاب تیر به علی اصغر.

بازیگر نقش حرمله مختارنامه

روایت بازیگر نقش حرمله از واکنش مادر او + [فیلم]

حرمله مختارنامه بازیگر
حرمله مختارنامه بازیگر

«انوش معظمی» بازیگر نقش «حرمله» در سریال مختارنامه در مورد لحظات سخت تجربه این نقش صحبت کرده است. بازیگر نقش حرمله از حس خود در جریان ایفای این نقش سخن می‌گوید. «انوش معظمی» بازیگر نقش «حرمله» در سریال مختارنامه در مورد لحظات سخت تجربه این نقش صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید:

روایت بازیگر نقش حرمله از واکنش مادر او

انوش معظمی (زاده ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار انوش معظمی می‌توان به بازیگری در سریال مختارنامه، سریال دندون طلا و سریال آسمان من اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگر نقش حرمله مختارنامه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *