بازی دوستانه سپاهان خوشه طلایی ؛ سپاهان با برد ۴ گله به استقبال استقلال رفت + [عکس]

بازی دوستانه سپاهان خوشه طلایی . سپاهان با برد ۴ گله به استقبال استقلال رفت. در ادامه مطلب خوشه طلایی سپاهان همراه فیگار باشید.

تیم های سپاهان و خوشه طلایی امروز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

بازی دوستانه سپاهان خوشه طلایی

سپاهان با برد ۴ گله به استقبال استقلال رفت + [عکس]

خوشه طلایی سپاهان
خوشه طلایی سپاهان

سپاهان که یکی از مدعیان فصل جدید لیگ برتر به حساب می‌آید، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه نقش جهان در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل مقابل تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه و شاگردان مهدی پاشازاده قرار گرفت. سپاهان که با ترکیب نیما میرزازاد، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، آلویس کامبوسا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو شروع کرده و نمایش هجومی داشت، در دقیقه ۱۸ با شوت تماشایی محمد کریمی موفق شد دروازه خوشه طلایی ساوه را باز کند و با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه بازهم شاگردان مورایس کنترل بازی را در دست داشتند و توانستند روی یک ضربه ایستگاهی که پشت محوطه جریمه خوشه طلایی ساوه اعلام شده بود، با شوت دیدنی رامین رضاییان به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رسانند و با برتری ۲ بر صفر برابر شاگردان پاشازاده به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید:

بازی دوستانه سپاهان خوشه طلایی

خوشه طلایی سپاهان
خوشه طلایی سپاهان

گل های این بازی را محمد کریمی، رامین رضاییان، شهریار مغانلو و محمد نژادمهدی برای سپاهان به ثمر رساندند. ساوه برسند. سپاهان با این برد پُر گل به استقبال نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر که روز جمعه هفته آینده برابر استقلال خواهد داشت، می‌رود و امیدوار به شروع مقتدرانه برابر آبی‌پوشان است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی دوستانه سپاهان خوشه طلایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *