حرفهای شهاب حسینی درمورد امام حسین [+ فیلم و عکس شهاب حسینی]

حرفهای شهاب حسینی درمورد امام حسین . حرف‌های تکان‌دهنده شهاب حسینی درباره امام حسین. در ادامه مطلب شهاب حسینی امام حسین همراه فیگار باشید.

ویدئویی از صحبت‌های تکان‌دهنده شهاب حسینی درباره امام حسین (ع) در فضای مجازی پربازدید شده است.

حرفهای شهاب حسینی درمورد امام حسین

حرف‌های تکان‌دهنده شهاب حسینی درباره امام حسین

شهاب حسینی امام حسین, شهاب حسینی
شهاب حسینی امام حسین, شهاب حسینی

پنجمین شب از محفل عاشورایی بنیاد سینمایی فارابی با عنوان «سینماتکیه»، با حضور دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، شهاب حسینی و داریوش یاری به اکران فیلم سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» و تقدیر از عوامل آن، شهاب حسینی، راوی قصه و داریوش یاری کارگردان اثر اختصاص داشت.

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

بیشتر بخوانید:

حرفهای شهاب حسینی درمورد امام حسین

یاری با اشاره به اینکه در روزها و ماه‌های گذشته فیلمی کار می‌کردم که رسیدم به شهید زرینی که با ۳۰۰ هزار تیر برترین تک‌تیرانداز جهان است، اذعان کرد: آمریکایی‌ها یک تک‌تیراندازی دارند که ۱۷۵ نفر را نشانه گرفته که نیمی بیش از آن‌ها هم غیر نظامی و تعداد زیادی هم از این افراد بانوان و زنان و کودکان بوده‌اند. از این تک‌تیرانداز ۷ فیلم هالیودی ساخته شده است، اما ما برای اسطوره و امامی چون حسین‌ابن علی (ع) چه کار کرده‌ایم؟

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه به شخصه خیلی شرمنده امام حسین (ع) هستم، گفت: واقعا نمی‌دانم در پل صراط چه جوابی دارم که به آقا امام حسین بدهم. امیدوارم که دست‌به‌دست هم بدهیم و کمک حال یکدیگر باشیم تا بتوانیم خدمت‌گزار آقا اباعبدالله باشیم و فیلم‌ها و سریال‌هایی بسازیم که حق مطلب درباره امام سوم شیعیان در آن ادا ‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حرفهای شهاب حسینی درمورد امام حسین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *