درخواست خواهر ارشا اقدسی برای اضافه شدن رشته بدلکاری به جشنواره فجر‌ [+عکس]

ارشا بدلکاران را لایق جایزه سینمایی می‌خوانده و خواهرش هم آرزو کرد آخرین خواسته ارشا که اضافه شدن رشته بدلکاری در جشنواره فجر بود برآورده شود.

مراسم اولین سالگرد درگذشت زنده یاد ارشا اقدسی بدلکار فقید سینما روز پنجشنبه ۱۳ مرداد در موزه سینما برگزار شد. در ادامه با خبر جشنواره فجر رشته بدلکاری همراه فیگار بمانید.

رشته بدلکاری در جشنواره فجر

رشته بدلکاری جشنواره فجر

رشته بدلکاری در جشنواره فجر
اضافه شدن رشته بدلکاری به جشنواره فجر, رشته بدلکاری جشنواره فجر

اضافه شدن رشته بدلکاری به جشنواره فجر

رعنا اقدسی خواهر ارشا اقدسی عنوان کرد: از صمیم قلب آرزو می کنم آخرین و مهم ترین آرزوی ارشا، به حقیقت پیوندند و رشته بدلکاری هم به جشنواره فیلم فجر اضافه شود.

یادم می آید به او می گفتم چرا حرص و جوش این موضوع را می خوری و لابد بعد از آن هم می خواهی سر کاندید شدن و جایزه گرفتن حرص بخوری و او می گفت این رشته اضافه شود بقیه مسایل مهم نیست. از عزیزانی که اینجا حضور دارند و صدای مرا می شنوند تقاضا دارم که آرزوی کسی که میان ما نیست به حقیقت بپیوندد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد رشته بدلکاری در جشنواره فجر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *