سیاهپوشی و عزاداری رضا رویگری در هیئت سید مجید بنی فاطمه [+عکس]

عزاداری رضا رویگری در هیئت سید مجید بنی فاطمه، مراسم عزاداری شب دوم محرم حسینیه ریحانه الحسین (ع) با حضور رضا رویگری برگزار شد.

رضا رویگری در مراسم عزاداری سید مجید بنی فاطمه شرکت کرد. در ادامه با خبر رضا رویگری هیئت همراه فیگار بمانید.

عزاداری رضا رویگری در هیئت

رضا رویگری در مراسم عزاداری

عزاداری رضا رویگری در هیئت
مراسم عزاداری رضا رویگری, رضا رویگری در مراسم عزاداری, رضا رویگری هیئت

مراسم عزاداری رضا رویگری

رضا رویگری متولد 6 دی 1325 در تهران بازیگر ، خواننده و نفاش می باشد. دیپلمه و دانش آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است که در 23 سالگی اولین بار با تئاتر بروی صحنه رفت و با خواندن مشهور شد.

تصویری از رضا رویگری بازیگر مطرح ایرانی و بسیار سرشناس در برای عزاداری محرم در هیئت سید مجید بنی فاطمه منتشر شد که در ادامه تماشا میکنید.

عزاداری رضا رویگری در هیئت
مراسم عزاداری رضا رویگری, رضا رویگری در مراسم عزاداری, رضا رویگری هیئت

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد عزاداری رضا رویگری در هیئت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *