زمین لرزه 4.3 ریشتری گیلان را لرزاند ؛ زلزله رضوانشهر خسارتی نداشت [+عکس]

زلزله رضوانشهر گیلان ۴.۳ ریشتر و ساعت ۲۲ و ۵۱ دقیقه جمعه شب اتفاق افتاده است. لازم به ذکر است که زلزله رضوانشهر خسارتی نداشته است.

ساعت ۲۲:۵۱ دقیقه شامگاه جمعه زلزله‌ای به قدرت ۴.۳ ریشتر استان گیلان حوالی رضوانشهر را لرزاند. در ادامه با خبر زلزله رضوانشهر همراه فیگار بمانید.

زلزله رضوانشهر گیلان

زمین لرزه رضوانشهر

زلزله رضوانشهر گیلان
زمین لرزه در رضوانشهر گیلان, زمین لرزه رضوانشهر, زلزله رضوانشهر

زمین لرزه در رضوانشهر گیلان

این زلزله در ۲۳ کیلومتری عمق زمین در عرض جغرافیایی ۳۷.۵۰۲ درجه شمالی و در طول جغرافیایی ۴۹.۰۸۷ درجه شرقی به وقوع پیوست و علاوه بر شهرستان رضوانشهر، تعدادی دیگر از شهرستان های استان گیلان را نیز لرزاند.

مردم در شهرستان رشت مرکز استان گیلان نیز این زلزله را حس کردند و تعدای از اهالی این شهر و همچنین مردم رضوانشهر با وقوع این زلزله از خانه و مغازه های خود بیرون آمدند.

زلزله رضوانشهر گیلان
زمین لرزه در رضوانشهر گیلان, زمین لرزه رضوانشهر, زلزله رضوانشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی وقوع زلزله در رضوانشهر تمامی پایگاه‌های امداد و نجات و خانه‌های هلال گیلان از جمله شهرستان رضوانشهر به حالت آماده باش درآمدند. شهرستان رضوانشهر یکی از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران است. تاکنون خبری از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زلزله رضوانشهر گیلان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *