پارسا پیروزفر به شبکه آی فیلم می آید ؛ سریالی قدیمی با هنرنمایی پارساپیروز فر [+عکس]

پارسا پیروزفر در شبکه آی فیلم ، او با سریال «در پناه تو» مهمان شبکه آی‌فیلم می شود. شبکه آی‌فیلم از روز دوشنبه 24 مرداد پخش سریال در پناه تو را شروع می‌کند.

درحالیکه پارسا پیروزفر به خاطر بازی در فیلم «تی‌تی» و سریال «یاغی» این روزها بسیار در مرکز توجه‌هاست، شبکه آی‌فیلم هم تصمیم گرفته اولین سریال این بازیگر را روی آنتن بفرستد. در ادامه با خبر شبکه آی فیلم پارسا پیروزفر همراه فیگار بمانید.

پارسا پیروزفر در شبکه آی فیلم

پارسا پیروزفر آی فیلم

پارسا پیروزفر در شبکه آی فیلم
پخش سریال در پناه تو از شبکه آی فیلم, پارسا پیروزفر آی فیلم

پخش سریال در پناه تو از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم از روز دوشنبه 24 مرداد پخش سریال « در پناه تو » را شروع می‌کند. این سریال به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1372 ساخته شده و لعیا زنگنه، رامین پرچمی، حسن جوهرچی، پارسا پیروزفر، ایرج راد، ثریا قاسمی و … در آن بازی دارند. حمید لبخنده و لعیا زنگنه، کارگردان و بازیگر سریال بعد‌ها در مصاحبه‌ای گفتند که اصل ماجرا یک مربع عشقی بوده و شخصیت پارسا هم سهمی در این ماجرا‌ها داشته، اما تلویزیون دیگر اجازه نمایش چنین مسئله‌ای را نداده.

پارسا پیروزفر در شبکه آی فیلم
پارسا پیروزفر آی فیلم, شبکه آی فیلم پارسا پیروزفر

این سریال جزو آثار مهم تلویزیون در دهه هفتاد بود و یک جورهایی با توجه به فضای بسته آن دوران ساختارشکن معرفی می‌شد. علاقه همزمان دو پسر دانشجو به یک دختر محجبه و از خانواده‌ای سنتی، ماجرای جذابی بود که در فضای بسته دهه هفتاد توجه‌های زیادی را به سمت سریال «در پناه تو» جلب کرد. این سریال هر روز ساعت ۱۹ پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۳ نیمه‌شب و ۱۱ صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پارسا پیروزفر در شبکه آی فیلم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *