رسمی: انیمیشن شرک 5 ساخته خواهد شد !

روز گذشته، سازندگان انیمیشن شرک، ساخت انیمیشن شرک 5 را تأیید کردند و به صورت رسمی گفتند که انیمیشن شرک 5 ، در سال آینده ساخته خواهد شد.

پس از اینکه چند روز گذشته، شایعاتی مبنی بر ساختن شرک جدید در رسانه‌های خارجی منتشر شد، کمپانی دریم ورکز بامداد امروز آغاز مراحل تولید شرک پنج را تأیید کرد. ساخت پنجمین سری انیمیشن Shrek از ناه آینده، آغاز خواهد شد.

ساخت انیمیشن شرک 5

روز گذشته، زمانی که همه آماده می‌شوند تا ماریو را روی پرده‌های سینما عرضه کنند و به تماشای آن بپردازند، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت ایلومینیشن به طور همزمان چندین فیلم جدید و دنباله‌ای را در امپراتوری انیمیشن در حال گسترش خود را می‌سازد که شرک 5، با تمام صداپیشه‌های پیشین، از مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود.

با وجود اینکه هیچ معامله‌ای بین صداپیشگان صورت نگرفته است، اما مدیرعامل ایلومینوشن گفت:

مذاکرات با بازیگران به خوبی پیش می‌رود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که بازیگران برگردند. گفت‌وگوها اکنون شروع شده و هر نشانه‌ای که به دست آورده‌ایم نشان می‌دهد که اشتیاق زیادی از طرف بازیگران برای بازگشت وجود دارد.

در ادامه می‌توانید تصویری از انیمیشن شرک را ببینید:

ساخت انیمیشن شرک 5
ساختن شرک جدید

ساخت پنجمین سری انیمیشن Shrek

استودیو دریم‌ورکس و کریس ملداندری طی گفت و گوهای خود شایعاتی مانند ساختن اثری اختصاصی حول محور خر شرک با صداپیشگی ادی مورفی را در گوشه‌ی کارهای سال آینده کمپانی خود گذاشتند و اعلام کردند که این حرکت، می‌تواند موفقیتی بزرگ را برای آن‌ها داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:


One thought on “رسمی: انیمیشن شرک 5 ساخته خواهد شد !

  1. چه عالی من کلی با شرک خاطره دارم بعداز13سال دوباره شرک و زنده شدن خاطرات این عالیه امیدوارم شرک5 توسط گروه فرهنگی و هنری (موسسه سورن)دوبله بشه که خیلی عالی میشه آقای علیرضا وارسته گوینده خوبی برای شرک هستش البته آقای هومن خیاط هم برای شرک عالی هستش ولی متسفانه هومن خیاط از گروه دوبلاژ گلوری کناره گیری کرده و دوبله نمیکنه خیلی حیف شد ولی باز جای شکرش باقیه که موسسه سورن هنوز هست ولی هومن خیاط صداش برای شرک عالیه احساس میکنم هومن خیاط خودشرک است امیدوارم هومن خیاط شرک رو بگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *