تاخیر فصل سوم انیمه Classroom of the Elite ؛ تاریخ انتشار جدید

به تازگی خبر تاخیر فصل سوم انیمه Classroom of the Elite تایید شد. در ادامه به تاریخ انتشار جدید فصل سوم انیمه Classroom of the Elite می‌پردازیم.

کادوکاوا روز جمعه اعلام کرد که فصل سوم انیمه Classroom of the Elite در ژانویه 2024 پخش خواهد شد که به دلیل “شرایط مختلف” از زمان پخش برنامه ریزی شده آن در سال 2023 به تعویق افتاد. در ادامه به جزئیات فصل جدید انیمه Classroom of the Elite می‌پردازیم.

تاخیر فصل سوم انیمه Classroom of the Elite

فصل دوم در ژوئیه 2022 پخش شد. کرانچی رول انیمه را در حالی که تحت عنوان Classroom of the Elite II پخش می‌شد، پخش کرد. کارگردانان فصل اول سیجی کیشی و هیرویوکی هاشیموتو به عنوان کارگردان اصلی بازگشتند و یوشیهیتو نیشوجی به عنوان کارگردان معتبر در لرچه. هایاتو کازانو بر فیلمنامه سریال نظارت داشت و کازواکی موریتا برای طراحی شخصیت ها بازگشت.

تاخیر فصل سوم انیمه Classroom of the Elite
تاریخ انتشار جدید فصل سوم انیمه Classroom of the Elite

فصل جدید انیمه Classroom of the Elite

اولین فصل در جولای 2017 پخش شد. Crunchyroll سریال را پخش کرد و Funimation یک دوبله انگلیسی را پخش کرد. فصل دوم و سوم داستان اصلی را با قوس کامل دانش‌آموزی سال اول اقتباس می‌کنند. به روز رسانی: مقاله به روز شده برای ارائه اطلاعات رسمی با اطلاعات مربوط به تاخیر نمایش تا ژانویه 2024 از انتشار مطبوعاتی جدید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *