فوری: افشاگری از محل فرار پوتین در مسکو ؛ گویا آتش بس اعلام شد!

سخنگوی پوتین گفته است که رئیس جمهور در مسکو «در کرملین مشغول کار است». آیا این حرف‌ها در گوش ملت فرو می‌رود؟ فرار پوتین در مسکو یا از مسکو حقیقت دارد؟

کاشف به عمل آمده است که گروهی از نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان «واگنر» شدند که عملیات کودتا در این کشور را آغاز کرده‌اند. اما از آنجایی که گروه واگنر ظاهراً سعی می‌کنند راه خود را به پایتخت باز کنند، شایعات در رسانه‌های اجتماعی در حال افزایش است.

افشاگری از محل فرار پوتین در مسکو

برخی از کاربران خاطرنشان کرده‌اند که هواپیمای ویژه پوتین بعد از ظهر از مسکو خارج شد و بر اساس سرویس ردیابی فلایت رادار به سمت شمال غرب حرکت کرده است. ظاهراً هواپیما در نزدیکی شهری در شمال غرب مسکو از رصد رادار خارج شده است و همه چیز مانده روی هوا که پوتین به کجا رفته و به کجا خواهد رفت!!!

فرار پوتین از مسکو

رسانه‌های محلی روسیه گزارش کردند که نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان «واگنر» در «سنت‌پترزبورگ» شدند که نشان می‌دهد عملیات جستجو برای عوامل کودتا در روسیه آغاز شده است. در ادامه فیلمی در این زمینه ببینید:

ما راه مطمئنی نداریم که بدانیم پوتین در آن هواپیمایی که اشاره کردیم بوده است یا خیر اما می‌دانیم که پوتین زمان زیادی را در اقامتگاه خاص و مجلل خود به مقصد مذکور در نزدیکی دریاچه والدای واقع در شمال غربی مسکو می‌گذراند و ظاهراً به طور دائم در پایتخت زندگی نمی‌کند.

خبرگزاری روسی تاس گزارش کرد که:

دو اتوبوس حامل نیروهای ضدشورش روسیه در نزدیکی ساختمان محل استقرار شبه‌نظامیان واگنر مستقر شده و برای آغاز عملیات نظامی علیه این گروه آماده می‌شوند…

گویا آتش بس اعلام شد!

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *