ادامه فروش خارق العاده انیمه The Boy And The Heron استودیو جیبلی

ادامه فروش خارق العاده انیمه The Boy And The Heron استودیو جیبلی توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به جزئیات میزان فروش انیمه The Boy And The Heron می‌پردازیم.

جدیدترین پروژه هایائو میازاکی و استودیو جیبلی – پسر و حواصیل (در ژاپن با نام چگونه زندگی می‌کنید؟) – همچنان به تعداد زیادی بلیط سینما می‌فروشد. طبق گزارش Mantan Web، این فیلم انیمیشن تا این هفته بیش از 6.23 میلیارد ین (تقریباً 42.8 میلیون دلار) درآمد داشته و بیش از 4.12 میلیون بلیت فروخته است. The Boy and the Heron در 14 ژوئیه در ژاپن اکران شد و به ویژه رکورد افتتاحیه سه روزه باکس آفیس جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

ادامه فروش خارق العاده انیمه The Boy And The Heron استودیو جیبلی

این فیلم اولین پروژه بزرگ این کارگردان افسانه ای در 10 سال گذشته است. با این حال، تولید این فیلم کاملاً دستی در واقع از سال 2016 آغاز شد. داستان پسر و حواصیل در طول جنگ جهانی دوم، داستان پسر جوانی به نام ماهیتو ماکی را روایت می‌کند. او پس از کشف یک حواصیل خاکستری سخنگو و کشف یک برج متروکه در شهر جدیدش، وارد دنیایی خارق العاده می شود و به ماجراجویی جادویی می پردازد.

ادامه فروش خارق العاده انیمه The Boy And The Heron استودیو جیبلی
میزان فروش انیمه The Boy And The Heron

میزان فروش انیمه The Boy And The Heron

سال 2023 سال هیجان انگیزی را برای میازاکی رقم زده است. به عنوان مثال، مانگای تصویری آبرنگ تک جلدی او، سفر شونا، برنده جایزه بهترین نسخه ایالات متحده از ماده بین المللی-آسیا در بخش جوایز آیزنر امسال شد، و از Tatsuki Fujimoto Look Back، Murasaki Yamada Talk to My Back، Masaaki Nakayama رادیو PTSD را شکست داد.

پارادوکس سیاه جونجی ایتو. داستان تک شات، شاهزاده لقب یک دهکده کوهستانی کوچک را دنبال می کند که برای یافتن دانه ای مرموز راهی غرب می شود که می تواند مردمش را از گرسنگی نجات دهد. Shuna’s Journey در سال 1983 در ژاپن منتشر شد، اما تا نوامبر 2022 به زبان انگلیسی منتشر نشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *