تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend + تاریخ انتشار و داستان

به تازگی تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این انیمه نیز بپردازیم.

کارکنان انیمه تلویزیونی مانگای Girlfriend, Girlfriend (Kanojo mo Kanojo) یک ویدیوی تبلیغاتی را برای فصل دوم انیمه در روز یکشنبه در رویداد بین المللی مانگا و انیمه کیوتو فاش کردند. این ویدئو برای اولین بار بازیگر جدید Aoi Koga را در نقش ریسا هوشیزاکی، خواهر کوچکتر ریکا، نمایش می دهد.

داستان فصل دوم انیمه Girlfriend Girlfriend

تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend
تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend

نائویا به تازگی یک دوست دختر به نام ساکی چان پیدا کرده است، و اگرچه تفاوت های آنها اغلب آنها را مانند یخ و آتش در برابر یکدیگر قرار می دهد، آنها کاملاً و به طور غیرقابل کنترلی عاشق یکدیگر هستند. او عهد می بندد که هرگز به او خیانت نکند … اما ناگهان شخص دیگری احساسات خودش را برای او اعتراف میکند! برای اینکه او به ساکی خیانت نکند، از ساکی اجازه می‌گیرد تا با هر دو قرار بگذارد!

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Girlfriend Girlfriend

تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend
داستان فصل دوم انیمه Girlfriend Girlfriend

فصل دوم در تاریخ 6 اکتبر در بلوک برنامه‌نویسی Animeism در کانال‌های MBS، TBS و BS-TBS به ترتیب در ساعت 2:23 و 3:00 بامداد JST پخش خواهد شد. اولین پخش این انیمه از شبکه MBS و TBS در ساعت 2:28 بامداد JST آغاز خواهد شد. این انیمه در ABEMA و Anime Store در ژاپن پخش خواهد شد. Crunchyroll انیمه را هنگام پخش در ژاپن به صورت بین المللی پخش خواهد کرد.

تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend

کلام آخر

تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend, Girlfriend
تریلر فصل دوم انیمه Girlfriend Girlfriend

هیرویوکی مانگا این انیمه را در مجله هفتگی کودانشا شونن در مارس 2020 راه اندازی کرد و در 24 می به پایان رساند. کدانشا شانزدهمین و آخرین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در 14 جولای منتشر کرد. این مانگا بیش از 2 میلیون نسخه در تیراژ دارد.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *