استودیو جیبلی به زیر مجموعه شرکت Nippon Television تبدیل شد

به تازگی استودیو جیبلی به زیر مجموعه شرکت Nippon Television تبدیل شد. در ادامه این مطلب به عضویت استودیو جیبلی به زیرمجموعه Nippon Television می‌پردازیم.

همانطور که در شبکه خبری انیمه توضیح داده شد، یوشیکونی سوگیاما، مدیر نماینده تلویزیون نیپون و توشیو سوزوکی، رئیس استودیو جیبلی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر اخبار جدیدی را اعلام کردند. Nippon Television که به عنوان یک شریک قدیمی این استودیو تحسین شده خدمت کرده و نقش بزرگی در برخی از زیباترین سکانس‌های انیمه های استودیو جیبلی داشته است، قصد دارد 42.3 درصد از سهام جیبلی را خریداری کند و استودیو اخیر را به زیرمجموعه Nippon TV تبدیل کند.

عضویت استودیو جیبلی به زیرمجموعه Nippon Television

به گفته پرزیدنت سوزوکی، هدف از این همکاری، به دست آوردن جانشینانی برای جیبلی است، زیرا سوزوکی و یکی از بنیانگذاران، هایائو میازاکی، به ترتیب 75 و 82 سال دارند. علاوه بر این، گورو میازاکی، پسر میازاکی، پیشنهاد رهبر آینده استودیو را رد کرده است.

عضویت استودیو جیبلی به زیرمجموعه Nippon Television
عضویت استودیو Ghibli به زیرمجموعه تلویزیون نیپون

عضویت استودیو Ghibli به زیرمجموعه تلویزیون نیپون

Nippon TV بیش از سه دهه است که به Ghibli و بنیانگذاران آن وابسته است. در سال 1985، شبکه Nausicaa of the Valley of the Wind اثر میازاکی را در بلوک برنامه‌نویسی “Kinyo Roadshow” خود به نمایش گذاشت.

موفقیت مالی Nausicaa در نهایت راه را برای شکل گیری Ghibli هموار کرد، استودیویی که در پشت آثار کلاسیک محبوبی مانند Castle in the Sky (1986)، Kiki’s Delivery Service (1989)، My Neighbor Totoro (1988) و Spirited Away (2001) بود. NTV، که همچنین میزبان انیمه های نمادینی مانند Lupine III، Inuyasha و Detective Conan است، همچنان فیلم های جیبلی را به طور منظم در بلوک های برنامه خود به نمایش می گذارد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *