تریلر فصل دوم The Eminence in Shadow + تاریخ اکران و داستان

به تازگی تریلر فصل دوم The Eminence in Shadow توسط وبسایت رسمی این انیمه منتشر شد. این تریلر شامل اندینگ فصل دوم عالیجناب سایه‌ها است.

کادوکاوا سه شنبه تریلر فصل دوم انیمه عالیجناب سایه ها را منتشر کرد. این تریلر آهنگ پایانی «Polaris in the Night» توسط Shadow Garden Numbers، گروهی متشکل از ایکومی هاسگاوا، مایا اوچیدا، مایو مینامی و ریوکو مائکاوا را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

روز و تاریخ پخش فصل دوم انیمه The Eminence In Shadow

داستان انیمه The Eminence in Shadow

مینورو کاگنو تا جایی که به یاد می‌آورد همیشه هدفش این بوده که تا حد امکان قوی شود. این تعهد باعث شد که او آموزش‌های سختی را پشت سر بگذارد. مینورو برای شهرت این آموزش‌ها را نمی‌بیند و فقط می‌خواهد از محدودیت‌های خود عبور کند. اما او به طور ناگهانی، با یک کامیون تصادف کرده و جان خود را از دست می‌دهد. او در آخرین لحظات خود متوجه می‌شود که با هیچ تمرینی نمی‌تواند بر محدودیت‌های انسانی او غلبه کند.

مینورو به طور غیرمنتظره‌ای به جای مرگ، به عنوان سید، دومین فرزند خانواده نجیب کاگنو، در دنیایی متفاوت که جادو در آن امری عادی است، دچار تناسخ می‌شود. او اکنون که دارای قدرت‌های جادویی است، نام “سایه” را انتخاب می‌کند و Shadow Garden را تشکیل می‌دهد، گروهی که با فرقه مرموز Diablos مبارزه می‌کند.

تاریخ انتشار فصل دوم The Eminence in Shadow

تریلر فصل دوم The Eminence in Shadow

فصل جدید این انیمه محبوب روز چهارشنبه ساعت 22:30 به وقت ژاپن پخش خواهد شد. این فصل جمعا 12 قسمت خواهد داشت. HIDIVE این انیمه را همراه با یک دوبله انگلیسی در همان روز پخش می‌کند. HIDIVE و Kadokawa اولین نمایش جهانی این انیمه را در نمایشگاه Anime Expo در اول جولای امسال برگزار کردند. کارکنان اصلی فصل اول عالیجناب سایه‌ها برای فصل دوم به استودیو Nexus برمی‌گردند.

تریلر فصل دوم The Eminence in Shadow

کازویا ناکانیشی کارگردانی این انیمیشن را در استودیو Nexus بر عهده دارد. Makoto Iino در حال طراحی شخصیت‌ها برای این انیمه است. کانیچی کاتو بر فیلمنامه سریال نظارت دارد. Kenichiro Suehiro آهنگسازی فصل جدید را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *