تریلر جدید The Boy and the Heron با دوبله انگلیسی منتشر شد [به‌روز رسانی شد]

شهریور ماه تریلر انیمه پسر و ماهیخوار منتشر شد. پس از ایکران این فیلم، حالا تریلر جدید The Boy and the Heron با دوبله انگلیسی به انتشار رسید.

آپدیت خبر: تریلر پسر و ماهی خوار با دوبله پتینسون (The Boy and the Heron) شب گذشته منتشر شد و اطلاعات جدیدی در دسترس مخاطبان این انیمه موردانتظار قرار داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید The Boy and the Heron

پیش از این، گزارش شده بود که «کریستین بیل«، «دیو باتیستا»، «جما چان»، «ویلم دفو»، «کارن فوکوهارا»، «رابرت پتینسون» و «فلورنس پیو» در این فیلم صداپیشگی می‌کنند. پس از انتشار تریلر The Boy and the Heron با دوبله رابرت پتیسون ، اعلام شد که «کریستین بیل» در نقش «شویچی ماکی»، «دیو باتیستا» در نقش «شاه پاراکیت»، «جما چان» در نقش «تاتسوکو»، «ویلم دفو» در نقش «پلیکان»، «کارن فوکوهارا» در نقش «بانو هیمی»، «رابرت پتینسون» نقش «مرغ ماهی‌خوار خاکستری» و «فلورنس پیو» نقش «کیرکو» را صداپیشگی می‌کنند.

این فیلم، بر اساس کتابی به نام How Do You Live نوشته «گنزابورو یوشینو» ساخته شده و داستان آن درباره یک پسر 15 ساله است که پس از مرگ پدرش، با عمویش زندگی می‌کند و در جستجوی معنای زندگی قرار می‌گیرد.

فیلم پسر و مرغ ماهی‌خوار، چند ماه پیش در ژاپن اکران شد و حدود 56 میلیون دلار فروش داشت. سپس به جشنواره‌های تورنتو، نیویورک، سن سباستین و لندن رفت. در جشنواره تورنتو، «گی‌یرمو دل تورو» درباره این فیلم تحسین زیادی کرد و گفت:

 به اعتقاد من، میازاکی بزرگ‌ترین کارگردان انیمیشن در تاریخ است.

این فیلم، به دلیل زیبایی بصری خیره‌کننده و پیام‌های عمیق فلسفی، مورد تحسین منتقدین ژاپنی قرار گرفته است. استودیوی «جیبلی» تا قبل از ماه شهریور، هیچ تریلری از این انیمه منتشر نکرده بود.

«توشیو سوزوکی»، یکی از تهیه‌کنندگان این انیمه، درباره نحوه بازاریابی میازاکی گفت:

واقعا، موضوع عرضه انیمه و تریلرها مسئله سختی است. تریلر زیاد و بازایابی فراوان می‌تواند از جذابیت انیمه برای بیننده بکاهد.

توزیع‌کننده اصلی این انیمه که «GKIDS» نام دارد، برای اولین بار پیش از افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو، یک کمپین بازاریابی سنتی را آغاز کرد. این کمپین به منظور اکران آخرین فیلم «هایائو میازاکی» در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402)، در آمریکای شمالی برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *