اوپنینگ فصل دوم انیمه Spy×Family منتشر شد

به تازگی اوپنینگ فصل دوم انیمه Spy×Family منتشر شد. آهنگ این اوپنینگ کوراکورا نام دارد و توسط هنرمندی با نام آدو تولید شده است.

وب‌سایت رسمی دومین فصل این انیمه محبوب چهارشنبه اوپنینگ فصل دوم انیمه جاسوس X خانواده را منتشر کرد. کارگردان مشهور، Masaaki Yuasa کارگردانی و استوری برد سکانس آغازین این اوپنینگ را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

تریلر فیلم جدید انیمه SPY×FAMILY منتشر شد

اوپنینگ فصل دوم انیمه Spy×Family

فصل دوم این انیمه در تاریخ 7 اکتبر در شبکه‌های تلویزیونی توکیو، تی وی اوزاکا، تی وی آیچی، تی وی ستوچی، تی وی هوکایدو و تلویزیون کیوشو در ساعت 11:00 پخش خواهد شد. تنها هدف تریلر جدید فصل دوم انیمه Spy×Family نمایش تم آغازین این انیمه بود. نیمه اول فصل اول این انیمه در آوریل 2022 پخش شد. Crunchyroll نیمه اول را همزمان با پخش آن در کشور ژاپن پخش کرد. نیمه دوم این انیمه در اکتبر 2022 در ژاپن به نمایش درآمد.

داستان انیمه Spy X Family از این قرار است:

هر کس بخشی از خودش را دارد که نمی‌تواند به دیگران نشان دهد. در زمانی که همه کشورهای جهان درگیر جنگ سرد شدیدی شده‌اند که پشت درهای بسته اتفاق می‌افتد، اوستانیا و وستالیس نیز برای دهه‌ها در یک وضعیت جنگ سرد علیه یکدیگر بوده‌اند. وستالیس بااستعدادترین جاسوس خود، “Twilight” را به یک ماموریت سری می‌فرستد تا حرکات دونوان دزموند، رئیس حزب وحدت ملی اوستانیا را بررسی کند.

«Twilight» به عنوان یک روانپزشک با نام لوید فورگر ماموریت خود را آغاز کرده و شروع به جستجوی اعضای خانواده می‌کند. او مسئولیت آنیا، دختری یتیم را برای ماموریت خود به عهده می‌گیرد که معلوم می‌شود توانایی خواندن ذهن مردم را دارد، در حالی که همسرش، یور، یک قاتل حرفه‌ای است.

اوپنینگ فصل دوم انیمه Spy×Family
اوپنینگ فصل دوم انیمه Spy×Family

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *