گذر انیمیشن Paw Patrol: The Mighty از مرز 166 میلیون دلار

انیمیشن Paw Patrol: The Mighty مرز 166 میلیون دلار فروش را رد کرد و توانست یکی از پرفروش‌ترین باکس‌ها آفیس‌ها را به نام خود ثبت کند.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط Box Office Mojo، انیمیشن پاور پترول : قدرتمند در طول آخر هفته، جایگاه اول را در باکس آفیس آمریکا به دست آورد؛ این انیمیشن در شروع اکرانش تقریباً دو برابر پیش نویس فیلم درآمد داشت. گفتنی‌ست که فیلم “Saw X” در جایگاه دوم این لیست قرار دارد و نسبت به سری فیلم‌های قبلی عملکرد بهتری را ارائه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 داستان انیمیشن Paw Patrol: The Mighty

در انیمیشن Paw Patrol: The Mighty اتفاق از زمانی آغاز می‌شود که یک شهاب سنگ در شهر سقوط می‌کند. این شهاب سنگ باعث ایجاد قدرت‌های خارق‌العاده‌ای در سگ‌های پاترول شده و آنها را تبدیل به توله‌های توانا می‌کند. در همین هنگام دشمن آنها هامدینگر، از زندان فرار می‌کند و با همدستی دانشمندی دیوانه به نام  ویکتوریا ونس، سعی می‌کند تا قدرت‌های توله‌ها را بدزدند. شهر در آشفتگی فرو رفته و توله‌های توانا باید قبل از اینکه دیر شود آن را از دست ابرشرورها نجات دهند.

 انیمیشن Paw Patrol: The Mighty
انیمیشن Paw Patrol: The Mighty

بر اساس اطلاعات به دست آمده، پارامونت PAW Patrol: The Mighty Movie را در تاریخ 31 اکتبر به صورت دیجیتالی و در 12 دسامبر به صورت Blu-ray و DVD منتشر خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Paw Patrol: The Mighty چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *