تریلر فیلم Manodrome منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

شب گذشته کمپانی «لاینزگیت» (Lionsgate)، تریلر فیلم Manodrome ، فیلم جدیدی با هنرنمایی «جسی آیزنبرگ» و «آدرین بردوی» را منتشر کرد.

«Manodrome»، یک فیلم درام و اکشن، محصول سال 2023، به نویسندگی و کارگردانی «جان ترنگوف» است. در این فیلم، «جسی آیزنبرگ»، «آدرین برودی»، «اودسا یانگ»، «سالیو سیسای»، «فیلیپ اتینگر»، «ایتان سوپلی»، «ایوان جونیگ کیت» و «کالیب ابرهارت» نقش‌های خود را ایفا می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Manodrome منتشر شد

استودیوی سازنده این فیلم، با انتشار تریلر رسمی مانودروم ، از فیلم جدیدش رونمایی کرد. انتخاب بازیگران فیلم، در نوامبر 2021 صورت پذیرفت و فیلمبرداری اصلی فیلم نیز از 21 نوامبر 2021 (30 آبان 1400) تا 4 ژانویه 2022 (14 دی 1400) به طول انجامید.

با اضافه شدن «آدرین برودی» در یک اجرای قدرتمند، او به عنوان رهبر یک فرقه انتخاب می‌شود. فیلم «Manodrome»، اولین کار انگلیسی زبان «جان ترنگوف» است که بازتاب امیدوارکننده‌ای را تاکنون کسب کرده است.

داستان فیلم Manodrome

فیلم «Manodrome»، درباره زندگی «رالفی»، یک راننده و بدنساز است. او به عنوان عضوی در فرقه آزادی‌خواهانه مردانگی قبول می‌شود؛ اما با بیدار شدن میل سرکوب شده‌اش، کنترل خود را از دست می‌دهد. در طول فیلم، خشونت تمام وجود «رالفی» را فرا می‌گیرد و او به اعمال کارهای‌ جنایی می‌پردازد.

تاریخ انتشار فیلم مانودروم

فیلم «مانودروم» (Manodrome)، اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین داشت و در تاریخ 18 فوریه 2023 (29 بهمن 1401)، در مراسم افتتاحیه مسابقه اصلی به نمایش درآمد. «Manodrome» در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402)، با اکران دیجیتالی آغاز می‌شود و پس از یک هفته، در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402)، وارد سینماهای آمریکا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Collider

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Manodrome چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *