رکوردشکنی انیمیشن جدید میازاکی در فرانسه

انیمیشن جدید میازاکی «پسر و ماهی‌خوار خاکستری» رکورد فروش افتتاحیه در سال 2023 را شکست و از فیلم پرطرفدار باربی پیشی گرفت.

پسر و ماهی‌خوار خاکستری ساخته‌‌ی هایائو میازاکی، در فرانسه رکورد فروش افتتاحیه برای سال 2023 را شکست و عملکرد بهتری نسبت به فیلم «باربی» داشت. این انیمیشن موفقیت قابل‌توجهی در بازار فرانسه به‌دست آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

انیمیشن بچه زرنگ رکورد فروش فیلشاه را شکست


انیمیشن جدید میازاکی

طبق گزارش‌های منتشر‌شده توسط World of Reel، فروش اکران این انیمیشن در فرانسه به‌سرعت بالا رفت و توانست از فروش فیلم «باربی» فراتر برود. اولین تیزر دوبله‌ی انگلیسی این اثر شامل صدای بازیگران سرشناسی چون کریستین بیل و ویلم دفو است. فیلم میازاکی در روز اکران در فرانسه توجه‌‌ها را به‌خود جلب کرد و توانست رکورد بالاترین فروش روز اول را در سال 2023 به‌نام خود ثبت کند.

انیمیشن جدید میازاکی

انیمیشن جدید میازاکی

رکوردشکنی انیمیشن جدید میازاکی

اشتیاق تماشا کردن «پسر و ماهی‌خوار خاکستری»، به‌ویژه در شهر پاریس، بسیار چشمگیر بود به‌طوری‌ که بیش از 200 نفر برای تماشای اکران صبحگاهی این انیمیشن صف کشیدند. این در حالی بود که تعداد بینندگان فیلم «باربی» در همان نمایش اولیه کمتر بود.

فروش بعدازظهر هم همین روند را داشت؛ 6567 بلیت در پاریس در مقابل 6001 بلیت برای فیلم باربی، موفقیت انیمیشن میازاکی را تأیید می‌کند. میازاکی، که برای خلق آثاری همچون «شاهزاده مونونوکه» شناخته می‌شود، بعد از یک دهه از اکران «باد برمی‌خیزد»، با این انیمیشن تازه به دنیای سینما بازگشت. انیمیشن پسر و ماهی‌خوار خاکستری در اولین آخر هفته اکرانش در ژاپن، بدون تبلیغات قبلی، فروشی بیش از 12 میلیون یورو داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن جدید میازاکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *