شایعه: احتمال حضور دکتر دووم در Avengers 6

طبق شایعات منتشر شده توسط یکی از اینسایدرهای مطرح دنیای سینما، احتمال حضور شخصیت دکتر دووم در فیلم Avengers 6 وجود دارد.

یکی از منابع مطرح در صنعت سینما اعلام کرد که «دکتر دووم» قرار است یکی از شخصیت‌های شرور فیلم Avengers Secret Wars باشد. این ادعاها پس از شایعاتی که درباره تغییر شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم‌های آینده Avengers منتشر شده بود، به وجود آمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال حضور دکتر دووم در Avengers 6

با توجه به حواشی اخیر «جاناتان میجرز» و احتمال کناره‌گیری او از شخصیت «کانگ فاتح»، اکنون شایعه حضور «دکتر دووم» در ریبوت فیلم Fantastic Four به گوش می‌رسد. هنوز اطلاعات کاملی درباره فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود با توجه به نام فیلم، شخصیت «The Beyonder» و «Dr. Doom» به عنوان شخصیت‌های شرور اصلی فیلم معرفی شوند.

Avengers 6
Avengers 6

«جف اسنایدر»، یکی از منابع معتبر صنعت سینما، در پادکست اخیر خود توضیح داد که «دکتر دووم» قرار است یکی از چندین شخصیت شرور و منفی فیلم جدید Avengers ، که آخرین فیلم در خط داستان مولتی‌ورس است، باشد.

«اسنایدر» درباره این شایعه گفت:

هنوز هم باور دارم که «دکتر دووم» در یکی از صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم Fantastic Four معرفی خواهد شد.

فیلم Fantastic Four، دو سال پیش از فیلم اونجرز Secret Wars منتشر خواهد شد منطقی است که سران مارول، برنامه‌ای داشته باشند تا «دکتر دووم» به عنوان شرور این فیلم معرفی شود. او تنها شخصیت شرور فیلم نیست و در واقع چندین شخصیت شرور در فیلم Secret Wars حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Avengers 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *