سونی پیکچرز تصویر جدید انیمیشن گارفیلد را منتشر کرد

سونی پیکچرز  با انتشار تصویر جدید انیمیشن Garfield  تبلیغات آن را آغاز کرد. در این اقدام که به مناسبت روز ملی گربه صورت گرفته، کریس پرت نیز به عنوان صدا پیشه‌ی این گربه‌ی دوست داشتنی معرفی شد.

کریس پرت، که برای بازی در سریال Parks and Recreation و فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شده است، تجربه‌ای در صداپیشگی انیمیشن‌های متنوع دارد، از جمله صداپیشگی برای ماریو در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie، صداپیشگی در انیمیشن Onward و حالا در انیمیشن Garfield.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصویر جدید انیمیشن Garfield

به مناسبت روز ملی گربه، سونی پیکچرز تصویری نو از ریبوت انیمیشن Garfield را منتشر کرده است که در این طراحی جدید، گارفیلد را با شمایلی تازه می‌بینیم. این تصویر اطلاعات بیشتری ندارد، اما به نظر می‌رسد سونی در حال آغاز تبلیغات برای انیمیشن گارفیلد است. شما می‌توانید تصویر جدید انیمیشن گارفیلد را در ادامه تماشا کنید:

تصویر جدید انیمیشن Garfield
تصویر جدید انیمیشن Garfield

تاریخ اکران انیمیشن جدید گارفیلد

انیمیشن “گارفیلد” برای نمایش در تاریخ 24 ماه مه سال 2024 میلادی (جمعه 4 خرداد 1403) برنامه‌ریزی شده است. گارفیلد یک گربه نارنجی و تنبل است که با جان آرباکل، صاحب خود و اودی، سگ جان زندگی می‌کند. قبلاً بیل موری در فیلم‌های (2004 ) Garfield: The Movie و (2006) Garfield: A Tail of Two Kitties سال 2006، صداپیشگی گارفیلد را انجام داده بود.

به جز کریس پرت، بازیگران معروف دیگری نیز در انیمیشن “گارفیلد” به عنوان صداپیشه حضور دارند، از جمله ساموئل ال جکسون، نیکلاس هولت، هانا وادینگهام و وینگ ریمز. مارک دیندال نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و مارک ای کاپلان، دیوید رینولدز و مارک تورگروو نیز فیلم‌نامه آن را نوشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصویر جدید از انیمیشن Garfield چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *