غیر رسمی: جان دیوید واشنگتن نقش کانگ فاتح را ایفا خواهد کرد

شایعات حاکی از آن هستند که استودیوی مارول قصد دارد «جان دیوید واشنگتن» را به عنوان جایگزینی برای «جاناتان میجرز» در نقش کانگ فاتح در دنیای سینمایی خود انتخاب کند.

چندی پیش، به دلیل اتهاماتی که به «جاناتان میجرز» مطرح شده بود، استودیوی مارول تصمیم به قطع همکاری با این بازیگر گرفت. او در چندین اثر از دنیای سینمایی مارول، در نقش «کانگ» حضور پیدا کرد و انتظار می‌رفت که در پروژه‌های آتی نیز نقش‌آفرینی کند. اکنون با اخراج «میجرز» از دنیای سینمایی مارول، این استودیو به دنبال یافتن جایگزینی برای ایفای نقش «کانگ» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جان دیوید واشنگتن نقش کانگ فاتح را ایفا خواهد کرد

«جان دیوید واشنگتن»، بازیگری که در فیلم Tenet «کریستوفر نولان» نقش اصلی را ایفا کرد، یکی از گزینه‌های اصلی برای این نقش خواهد است. در برخی گزارش‌ها، از ستاره سریال Fear the Walking Dead یعنی «کولمن دومینگو» نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای نقش شخصیت کانگ در دنیای سینمایی مارول اشاره شده بود.

تاکنون هیچ اعلام رسمی از سوی استودیوی مارول درباره بازیگری که نقش این شخصیت شرور را ایفا خواهد کرد، صورت نگرفته است. این موارد، هنوز در حد گمانه‌زنی و شایعه هستند. «جان دیوید واشنگتن» در چند سال اخیر، به عنوان یک بازیگر برجسته شناخته شده و در آثار برجسته و درخشانی نقش‌آفرینی کرده است.

آخرین حضور او در فیلم The Creator، ساخته «گارث ادوارز» بود. این بازیگر، در این فیلم نقش اصلی را بازی کرده و توانسته بازتاب مثبتی را به خودش جلب کند. همچنین، در بین طرفداران، نام «جان بویگا» نیز به عنوان یک گزینه مطرح شده که ممکن است این نقش را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جایگزینی «جان دیوید واشنگتن» برای شخصیت کانگ در دنیای سینمایی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *