انیمیشن جدید کله کدو نمره صفر را در راتن تومتوز دریافت کرد

آخرین انیمیشن بهترین استودیو انیمشین سازی به نام «دریم‌ورکس» ک انیمیشن جدید کله کدو نام دارد، با امتیاز صفر از منتقدان در وب‌سایت «راتن تومیتوز» روبرو شده است.

مگامایند، آخرین انیمیشن از استودیو انیمیشن‌سازی «دریم‌ورکس»، نظر منتقدان راتن تومیتوز را جلب نکرد و نمره صفر را دریافت کرده است. این واقعیت برای بسیاری جالب و شگفت‌آور بود؛ زیرا برای اولین بار در تاریخ این استودیو، امتیازی خیلی کمی را دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن جدید کله کدو صفر امتیاز از راتن تومتوز دریافت کرد

انیمیشن سینمایی جدید مگامایند در برابر سندیکای سرنوشت که دنباله‌ انیمیشنی با همین نام در سال 2010 محسوب می‌شود، با بسیاری انتظارات همراه بود. این انیمیشن همراه با یک سریال کوتاه و هشت قسمتی به نام قوانین مگامایند در تاریخ 1 مارس در سرویس آنلاین پیکاک منتشر شد.

انیمیشن اصلی در سال 2010 موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان در وب‌سایت «راتن تومیتوز» شده بود؛ اما متأسفانه این دنباله جدید با شکست مواجه شد و تا به این لحظه از بین هفت نقد منتشر شده در این وب‌سایت، امتیاز صفر درصد را کسب کرده است.

این برای اولین بار محسوب می‌شود که یک انیمیشن از استودیو «دریم‌ورکس» امتیاز صفر درصد را از سایت «راتن تومیتوز» دریافت کرده، در حالی که انیمیشن اصلی مگامایند در سال 2010 موفق به کسب امتیاز 73 درصد از منتقدان شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن جدید کله کدو و رسافت کردن نمره صفر از سوی منتقدین راتن تومتوز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: thedirect


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *