بازی NBA 2K24 به گیم‌پس خواهد رفت

شرکت مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرد که کاربران سرویس گیم‌پس به زودی می‌توانند به بازی NBA 2K24 به صورت رسمی دست پیدا کنند.

این بازی بسکتبال حرفه‌ای، در تاریخ 21 اسفند 1402 به سرویس گیم‌پس اضافه می‌شود و کاربران مشترک می‌توانند از طریق کنسول و کلاود به تجربه بازی بپردازند. بازی ان بی ای 2024 ، جدیدترین نسخه از این مجموعه محبوب ورزشی است که تقریباً 6 ماه پس از انتشار در ماه سپتامبر 2023 به Game Pass می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی NBA 2K24 به گیم‌پس خواهد رفت

بازی NBA 2024 بیش از هفت میلیون نسخه فروخت؛ اما نتوانست انتظارات شرکت Take-Two را برآورده کند. هنوز معلوم نیست که آیا این موضوع با راه‌یابی بازی به گیم‌پس ارتباط دارد یا خیر. شاید تیک-تو می‌خواهد این بازی را با عرضه در سرویس Game Pass در دسترس بیشتری از کاربران قرار دهد تا به افزایش خریدهای درون برنامه‌ای محصول کمک کند.

بازی NBA 2K24

رسانه گیم‌اسپات در نقد و بررسی خود از وجود پرداخت درون برنامه‌ای بازی نیز انتقاد کرده بود. شرکت تیک-تو عرضه بازی‌های خود برای گیم پس را منطقی نمی‌داند، اما در نظر دارد تا آثارش را یکی یکی به این سرویس اشتراکی منتقل کند.

بازی GTA V به‌عنوان موفق‌ترین محصول Take-Two نیز در طول سال‌های اخیر چندین‌بار به این سرویس آمده است. مارس 2024 ماه بسیار خوبی برای کاربران Game Pass است؛ چراکه علاوه‌بر NBA 2K24 می‌توان منتظر بازی‌های بزرگی نظیر Control’s Ultimate Edition و No More Heroes 3 بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عرضه بازی‌های مختلف از گیم‌پس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *