تریلر فصل دو انیمه Tower of God منتشر شد + [تاریخ انتشار]

وبسایت انیمه Tower Of God با یک تریلر ساخت فصل دو این انیمه را اعلام کرد. در این نوشتار به جزئیات تریلر فصل دو Tower of God می‌پردازیم.

Crunchyroll در پنل خود در Crunchyroll Expo در روز شنبه اعلام کرد که انیمه Tower of God فصل دوم خواهد گرفت. تاریخ انتشار فصل دو Tower of God هنوز مشخص نشده است. اما انتظار می‌رود تا این انیمه در سال 2023 منتشر شود.

تریلر فصل دو انیمه Tower of God منتشر شد

همراه با تاریخ انتشار

تریلر فصل دو انیمه Tower of God منتشر شد
تریلر فصل دو انیمه Tower of God منتشر شد, تریلر فصل دو Tower of God, انیمه Tower Of God, تاریخ انتشار فصل دو Tower of God

فصل جدید این انیمه در Crunchyroll پخش خواهد شد. علاوه بر این، پلتفرم WEBTOON اولین جلد از نسخه جدید گرافیکی را از WEBTOON Unscrolled در 22 نوامبر عرضه خواهد کرد. فصل اول در 1 آوریل 2020 در Crunchyroll پخش شد و در ژاپن در 2 آوریل در ساعت 12:30 صبح پخش شد. آن فصل دارای 13 قسمت بود.

محصولات Crunchyroll و WEBTOON بخشی از Crunchyroll Originals است. کرانچی رول این انیمه را اینگونه شرح می‌دهد:

سری جدید Crunchyroll Original به سفر مرد جوانی می‌پردازد که در مسیر خود در برج اسرارآمیزی مبارزه می‌کند، دوستان جدیدی می‌یابد، قوانین حاکم بر این برج را کشف می‌کند و با وحشت‌های غیرقابل تصوری روبرو می‌شود. زیرا او در تلاش برای یافتن تنها دوستی است که در بیشتر عمرش می‌شناسد.

تریلر فصل دو انیمه Tower of God

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فصل دو انیمه Tower of God منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *