وقفه مانگا My Boyfriend in Orange به دلیل زندگی شخصی تاماشیما [+تاریخ انتشار]

نان تاماشیما به دلیل مسائل شخصی وقفه چند ماهه بر روی My Boyfriend in Orange گذاشته است. در این نوشتار به جزئیات وقفه My Boyfriend in Orange می‌پردازیم.

نسخه اکتبر مجله Kodansha dessert روز چهارشنبه فاش کرد که مانگا My Boyfriend in Orange نوشته نان تاماشیما به دلیل زایمان مورد انتظار تاماشیما در پاییز امسال به وقفه می‌رود. تاماشیما قصد دارد در زمستان آینده مانگا را از سر بگیرد. تاریخ انتشار چپتر بعدی My Boyfriend in Orange احتمالا در اواسط زمستان 2023 خواهد بود.

وقفه مانگا My Boyfriend in Orange به دلیل زندگی شخصی تاماشیما

  • تاریخ انتشار چپتر بعدی My Boyfriend in Orange
وقفه مانگا My Boyfriend in Orange به دلیل زندگی شخصی تاماشیما
وقفه مانگا My Boyfriend in Orange به دلیل زندگی شخصی تاماشیما

کمیک‌های Kodansha در حال انتشار مانگا My Boyfriend in Orange به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی است و داستان آن را اینگونه توصیف می‌کند:

آتش نشانان جذاب، اکنون در دنیای مانگا شوجو! یک دانش آموز دبیرستانی پس از مرگ پدرش به یک شهر جدید نقل مکان کرده است. Moe در حال حاضر به اندازه کافی در کلاس جدید خود مشکل دارد، بنابراین نجات یافتن توسط چند آتش نشان جذاب رو به روی تمام مدرسه می‌تواند همه چیز را مشکل ساز‌تر کند. اما این حادثه شرم آور ممکن است برای او خوب باشد، زیرا کویسوکه مهربان قصد دارد خود را وارد موقعیت‌های سخت کند تا بتواند دوستان جدیدی پیدا کند.

شما در ادامه می‌توانید پوستر این مانگا را مشاهده کنید:

وقفه مانگا My Boyfriend in Orange به دلیل زندگی شخصی تاماشیما
وقفه مانگا My Boyfriend in Orange به دلیل زندگی شخصی تاماشیما, وقفه My Boyfriend in Orange

این مانگا در ماه مه 2016 در مجله Kodansha Dessert راه اندازی شد. Kodansha سیزدهمین جلد کتاب کامپایل مانگا را در تاریخ 13 ژوئیه ارسال کرد. کمیک‌های Kodansha یازدهمین جلد این مانگا را در جلد انگلیسی در دسامبر 2021 منتشر کردند. این مانگا الهام بخش یک لایو اکشن بود که در 8 ژوئیه افتتاح شد. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود در رده 4 قرار گرفت.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *