مانگا RuriDragon به دلیل سلامتی سازنده وقفه طولانی‌تری خواهد داشت + [عکس]

وقفه مانگا RuriDragon به دلیل سلامتی هنرمند خود ادامه خواهد داشت. در این نوشتار به جزئیات خبر وقفه RuriDragon خواهیم پرداخت.

سی و پنجمین مجله Shueisha’s Weekly Shonen Jump روز دوشنبه فاش کرد که مانگای RuriDragon، نوشته ماسائوکی شیندو به دلیل سلامت خالق خود برای مدتی در حالت وقفه خواهد بود. تاریخ انتشار چپتر بعدی RuriDragon در آینده توسط این مجله اعلام خواهد شد.

مانگا RuriDragon به دلیل سلامتی سازنده وقفه طولانی‌تری خواهد داشت

وقفه طولانی تر RuriDragon به دلیل سلامت هنرمند خود

مانگا RuriDragon به دلیل سلامتی سازنده وقفه طولانی‌تری خواهد داشت
مانگا RuriDragon به دلیل سلامتی سازنده وقفه طولانی‌تری خواهد داشت, وقفه RuriDragon, وقفه مانگا RuriDragon, چپتر بعدی RuriDragon

مانگای RuriDragon اوایل این ماه از نشریه شماره 33 وقفه خود را شروع کرد، اما در 25 جولای چپتر جدیدی در نشریه شماره سی و چهارم منتشر کرد. Viz Media و MANGA Plus هر دو شروع به انتشار این مانگا به زبان انگلیسی در 12 ژوئن کردند.

شیندو این مانگا را در نشریه شماره 28 مجله شویشا ویکلی شونن جامپ در 13 ژوئن راه اندازی کرد. RuriDragon نسخه سریالی یک مانگا تک شات است که Shueisha سال گذشته در مجله Shonen Jump GIGA منتشر کرد. طرفداران این مانگا با هیجان منتظر چپتر بعدی RuriDragon هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مانگا RuriDragon به دلیل سلامتی سازنده وقفه طولانی‌تری خواهد داشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *