جورج الراسی خواننده لبنانی در تصادف کشته شد [+تصاویر تصادف]

خواننده مشهور لبنانی، جورج الراسی خواننده لبنانی در تصادف کشته شد . در ادامه بییشتر به این تصادف و تصاویر وحشتناک آن خواهیم پرداخت.

جو الراسی خواننده‌ای مشهور در لبنان بود. او 31 سال داشت و در کشورهای دیگری نظیر سوریه نیز بسیار شناخته شده بود. اما خبر مرگ جورج الراسی یک تراژدی بزرگ برای طرفداران این خواننده لبنانی بود.

جورج الراسی خواننده لبنانی در تصادف کشته شد

  • تصاویر وحشتناک تصادف جورج الراسی را ببینید
جورج الراسی خواننده لبنانی در تصادف کشته شد
مرگ جورج الراسی

او تنها دو ساعت پس از آخرین اجرای زنده خود در سوریه، در یک صانحه کشته شد. لازم به ذکر است که یک زن دیگر نیز در تصادف جورج الراسی حضور داشته و او نیز جان خود را در این حادثه از دست داد.

در ادامه می‌توانید تصویر وحشتناک تصادف جورج الراسی را مشاهده نمایید:

جورج الراسی خواننده لبنانی در تصادف کشته شد
جورج الراسی کشته شد

جورج الراسی خوانندگی را از سن 16 سالگی و با اجرا در هتل‌ها و کلاب‌های شبانه آغاز کرد. با این حال او تا سن 39 سالگی شهرت بسیار زیادی کست کرد. همچنین او به دلیل شباهت صدای با خواننده مشهور سوری، جورج وسوف، در سوریه نیز بسیار شهرت یافت. اگرچه که لازم به ذکر است او در اکثر کشورهای عربی شهرت زیادی به دست آورده بود.

اولین آلبوم جورم الراسی با نام سحر اللیل در سال 1996، و آخرین آلبوم او با عنوان حمدالله آل سلام در سال 2011 منتشر شد. از سال 2011 تا زمانی که جورج الراسی کشته شد او هیچ آلبوم دیگری منتشر نکرد.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جورج الراسی خواننده لبنانی در تصادف کشته شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *