بد دهنی نیوشا ضیغمی و رضا رویگری در فضای مجازی! + [عکس]

اخیرا حواشی در مورد درگیری لفظی نیوشا ضیغمی با رضا رویگری در رسانه‌های مجازی فارسی پخش شده که گویا او استوری در باب این درگیری‌ها گذاشته است.

نیوشا ضیغمی پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. درگیری نیوشا ضیغمی برای بستری شدن رضا رویگری حواشی زیادی را برای این بازیگر شاخص داشته است.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

خبر فوری: شایعه عروسی کردن پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا خارج از ایران! [+فیلم]

پوشش غیر اخلاقی نگین معتضدی و فیلم رابطه‌ی عاشقانه‌اش + [عکس و ویدئو]

درگیری لفظی نیوشا ضیغمی با رضا رویگری

حمله تند نیوشا ضیغمی به همسر رضا رویگری این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و با تیتری چون نیوشا ضیغمی از خجالت خانواده رضا رویگری درآمد باعث جنجال زیادی شده است.

در ادامه تصویری از بحث کردن نیوشا ضیغمی در مورد رضا رویگری را مشاهده خواهید کرد:

درگیری لفظی نیوشا ضیغمی با رضا رویگری
درگیری لفظی نیوشا ضیغمی با رضا رویگری

درگیری نیوشا ضیغمی برای بستری شدن رضا رویگری

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نیوشا ضیغمی و رضا رویگری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *