شایعه رابطه نامشروع کتایون ریاحی با رضا گلزار + [ماجرای تجاوز چیست؟]

اخیرا فیلم لو رفته از عاشقانه های کتایون ریاحی با پسر دانشجو در رسانه های مجازی پخش شده که گویا این شایعه عجیب باعث شده کتایون ریاحی بر سر زبان‌ها بیافتد.

این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات و انسان شناسی است، پدر او اردشیر روحانی پزشک ارتوپد و اهل شیراز و مادرش گیتی ریاحی گیلانی تبار هستند.

برادر خانم ریاحی به نام علیرضا نیز در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند. ویدیو جنجالی کتایون ریاحی به همراه پسر دانشجو که سکانسی معروف از فیلم شام آخر می‌باشد که به مورد حواشی زیادی را برای این هنرمند ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را متهم به تجاوز کرد ؛ یک افشاگری دیگر

اولین واکنش سعید پورصمیمی به اتهام کتایون ریاحی به همراه فیلم کامل

فیلم لو رفته از عاشقانه های کتایون ریاحی

قبل از اینکه سراغ فیلمی که باعث شایعه رابطه کتایون ریاحی با پسری جوان شد برویم، برخی رسانه‌ها به عکس لو رفته از دیدار مخفیانه کتایون ریاحی با آقایی در خارج و مهاجرتش اشاره داشته‌اند که مشخص نیست این اخبار را از کجا و به چه شکل تولید می‌کنند. عکسی از کتایون ریاحی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

کتایون ریاحی همیشه مورد توجه بوده و هست. بعد از بازی کتایون ریاحی در نقش زلیخا این بازیگر داخلی به شدت مطرح شد و در بین جوانان خاطرخواه زیادی پیدا کرد.

در ادامه فیلمی از دلبری کتایون ریاحی برای دانشجو پسر مشاهده خواهید کرد:

الهام پاوه نژاد عکسی را از خود در کنار آقای بازیگر به اشتراک گذاشت و با این عکس به کتایون ریاحی که آقای بازیگر ار متهم به مسائل اخلاقی کرده بود دهن کجی کرد.

ماجرای تجاوز به کتایون ریاحی

کتایون ریاحی زیر این عکس نوشت:

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی متهم به تجاوز کرد
افشاگری کتایون ریاحی از تجاوز سعید پورصمیمی, تجاوز به کتایون ریاحی

این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است. آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند.

من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.” در این پستِ اینستاگرامی کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را متهم به تجاوز کرد. باید دید ماجرای تجاوز به کتایون ریاحی به کجا خواهد کشید.

ویدیوی کتایون ریاحی به همراه پسر دانشجو

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *