اولین واکنش سعید پورصمیمی به اتهام کتایون ریاحی به همراه فیلم کامل

صحبت‌های پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار 16 ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر با سابقه راجع به اتهام تعرض به کتایون ریاحی.

پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر از طرف این بازیگر با سابقه در مورد اتهام تعرض به کتایون ریاحی را می بینید. در ادامه با خبر سعید پور صمیمی کتایون ریاحی همراه فیگار بمانید.

سعید پورصمیمی

اولین واکنش سعید پور صمیمی به افشاگری کتایون ریاحی

سعید پورصمیمی
سعید پور صمیمی کتایون ریاحی, افشاگری کتایون ریاحی درباره سعید پور صمیمی

افشاگری کتایون ریاحی درباره سعید پور صمیمی

هفته گذشته، کتایون ریاحی در پست اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از خود، یکی از بازیگران مرد را که این روزها در جشنواره کن حضور دارد را در دسته سینماگران متجاوز قرار داد و نوشت:

من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای …….. که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

حال پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار 16 ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر اوضیحاتی را ارائه داد که در ادامه تماشا میکنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سعید پورصمیمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *