ویدیو : صحبت‌های جنجالی هرمز شجاعی مهر +[انتقاد هرمز شجاعی مهر به توهین مجری به آقای پورعرب]

امروز ویدیویی از صحبت‌های جنجالی هرمز شجاعی مهر با رامبد جوان در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

به تازگی ویدیویی از سخنان جنجالی هرمز شجاعی مهر در رسانه ها منتشر شده که با رامبد جوان در رابطه با ارتباط با جنس مونث صحبت هایی را داشته اند.

صحبت‌های جنجالی هرمز شجاعی مهر

اظهارات حاشیه ساز هرمز شجاعی مهر

هرمز شجاعی‌ مهر چندی پیش در برنامه خندوانه رامبد جوان حرف هایی در رابطه با برقراری ارتباط با جنس مونث زده که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده است.

هرمز شجاعی‌ مهر (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۳۵ در بابل، استان مازندران) مجری تلویزیون و گویندهٔ رادیو اهل ایران است. او، در طول مدت حدود سه دهه، مجری یک برنامهٔ روزانه و پرمخاطب به نام سیمای خانواده بوده‌است. او همچنین صاحب‌امتیاز مجلهٔ خانوادهٔ سبز است.

صحبت‌های جنجالی هرمز شجاعی مهر
حرف های عجیب هرمز شجاعی مهر

سخنان جنجالی هرمز شجاعی مهر

در ادامه می‌توانید حرف های عجیب هرمز شجاعی مهر را ببینید:

هرمز شجاعی‌ مهر فعالیت خود را از رادیو آغاز کرد و بعد به تلویزیون رسید. او در سال ۱۳۵۳ وقتی ۱۸ ساله بود برای کامل کردن تحصیلاتش به تهران رفت و در همان سال هم در رادیو تست گویندگی داد و قبول شد. اما در بحبوحه انقلاب از رادیو فاصله گرفت و به سربازی رفت. سپس در سال ۱۳۶۲ دوباره به رادیو برگشت.

هرمز شجاعی‌ مهر سال ۱۳۹۵ تلویزیون خبر ابتلای هرمز شجاعی مهر به سرطان حنجره و بستری شدن او در بیمارستان را پخش کرد.

این خبر ساعاتی بعد تکذیب و مشخص شد آقای شجاعی مهر تنها برای مشکل تیروئید خود در بیمارستان جراحی شده بود. پس از گذشت چندین سال آقای مجری تایید کرد که بیماری‌اش بسیار خطرناک بوده و می‌توانست منجر به از دست دادن صدایش شود.

انتقاد هرمز شجاعی مهر به توهین مجری به آقای پورعرب

صحبت‌های جنجالی هرمز شجاعی مهر
عصبانیت هرمز شجاعی مهر به توهین سامان گوران

او با بیان نوشته‌ای، دلخوری خودش را از برخی از مجریان تلویزیونی بیان کرد و گفت:

جای هر حرفی در رسانه‌ای نیست که مخاطبان آن خانواده‌ها هستند. ضمن اینکه نباید جواب هر حرفی را داد، من اگر جای آقای پورعرب بودم، هرگز جواب آن مجری را نمی‌دادم چون جواب ابلهان خاموشی است.

ضمن اینکه روی ادبیات و فرهنگ کشورش اشراف داشته باشد. مجری جدای از دانش و ظاهر درستی که دارد باید از یک قضاوتی برخوردار باشد، مجموع همه این موارد باید به قدری عالی باشد که حرفش به دل مردم بنشیند و خودش را در جایگاهی ببیند که برای انجام کاری به مخاطبانش توصیه‌هایی را انجام دهد.

اظهارات حاشیه ساز هرمز شجاعی مهر

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص صحبت‌های جنجالی هرمز شجاعی مهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *