افشای دروغ مراسم عروسی دنیا دادرسان خواننده محبوب + بیوگرافی همسر قلابی‌اش

دنیا دادرسان، خواننده معروف، در مراسم عروسی خود عکس‌هایی منتشر کرده است که نشان می‌دهد او و همسرش برای اولین بار در کنار یکدیگر هستند. این تصاویر نشان می‌دهد که آنها به همدیگر پیوسته و با مراسم ازدواج خود رسماً تایید شده‌اند. این انتشارات با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است و طرفداران با شادی و هیجان زیادی به این خبر واکنش نشان داده‌اند.

آپدیت 28 مرداد:

به تازگی، دنیا دادرسان، خواننده مشهور، با انتشار یک ویدیو کلیپ جدید، ابهام‌ها و شایعات مربوط به ازدواجش را روشن کرده است. در ویدیو کلیپ منتشر شده امروز، مشخص شده است که تصاویری که قبلاً منتشر شده بودند، در واقع فقط صحنه‌هایی از ویدیو کلیپ جدید آهنگ او بوده اند. این اقدام دنیا دادرسان باعث روشن شدن وضعیت و از بین بردن شایعاتی شده است که اخیراً درباره او مطرح شده بود.

اولین تصویر همسر دنیا دادرسان خواننده

اولین تصویر همسر دنیا دادرسان خواننده
اولین تصویر همسر دنیا دادرسان خواننده

عکس جدید از مراسم ازدواج دنیا دادرسان

عکس جدید از مراسم ازدواج دنیا دادرسان
عکس جدید از مراسم ازدواج دنیا دادرسان

بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان + تصاویر جنجالی از عروسی آن‌ها

مراسم عروسی دنیا دادرسان

بر اساس شواهد دنیا دادرسان و دوست پسرش رابطه خوبی با یکدیگر داشتند. رابطه سروش صادقی و دنیا دادرسان به میزانی خوب بود که آن دو با یکدیگر نامزد کرده‌اند و هم اکنون با همدیگر زندگی می‌کنند. تصاویر لو رفته از ازدواج دنیا دادرسان را در ادامه تماشا کنید:

تصاویر لو رفته از ازدواج دنیا دادرسان
تصاویر لو رفته از ازدواج دنیا دادرسان , عکس ازدواج دنیا دادرسان

بیوگرافی دنیا دادرسان

دنیا دادرسان، خواننده و آشپز علاقه‌مند، در تاریخ 24 اسفند 1376 در تهران به دنیا آمد. او فعالیت خود را از طریق دنیای مجازی آغاز کرد و با ساخت دابسمش و پوشش آهنگ‌های ایرانی و خارجی شناخته شد. در حال حاضر، او به عنوان یک خواننده مستقل فعالیت می‌کند و تیمی مجازی در استرالیا دارد.

مراسم عروسی دنیا دادرسان
تصاویر لو رفته از عروسی دنیا دادرسان, عکس ازدواج دنیا دادرسان

از کودکی، دنیا دادرسان علاقه‌مند بود که همیشه خواننده باشد و روزی بر روی صحنه بایستد. از سن 8 تا 12 سالگی، زیر نظر فرخ اصانلو، آموزش پیانو را در تهران آغاز کرد. قبل از شروع حرفه‌ای خود، دادرسان مدتی به عنوان خواننده گروه “سه نیک” در استرالیا فعالیت می‌کرد، اما بعد از 9 ماه از گروه جدا شد و آهنگ مستقل خود را منتشر کرد. او به زبان انگلیسی نیز ترانه‌سرا و خواننده است و در سال 1397، اولین آلبوم خود را با نام “Donya” منتشر کرد.

بیوگرافی شوهر دنیا دادرسان سروش صادقی

بیوگرافی شوهر دنیا دادرسان سروش صادقی
بیوگرافی شوهر دنیا دادرسان سروش صادقی

دنیا دادرسان، خواننده ایرانی مقیم خارج از کشور، از سال 1398 با سروش صادقی در یک رابطه عاشقانه وارد نامزدی شده‌اند و همچنان با هم زندگی می‌کنند. دنیا دادرسان فعالیت خود را از طریق دنیای مجازی و ساخت دابسمش برای آهنگ‌های ایرانی و خارجی آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یک خواننده مستقل فعالیت می‌کند و در استرالیا یک تیم کاری مجازی دارد. او تصویری از خود منتشر کرده که نشان می‌دهد او و سروش صادقی ازدواج کرده‌اند.

خواستگاری کردن کامیار از دنیا که قبل‌تر این ویدئو در فضای مجازی وایرال شده بود را باهم ببینیم:


عکس‌های دیگر دنیا دادرسان:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *