دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

در برخی از داستان های مصور دی سی اتفاقات ناراحت کننده ای را برای شخصیت داستان افتاده است. حال می خواهیم دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی را معرفی کنیم.

بیشتر کمیک‌های دی سی به خاطر درگیر کردن داستان‌هایی که شامل مرگ شخصیت‌ها می‌شود، معروف شده‌اند و در اینجا دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی را معرفی خواهیم کرد. دی سی کامیکس استعداد خود را در گفتن داستان‌های بسیار صمیمانه نشان داده است. با این حال، این شرکت مهارت خاصی در خلق داستان‌های غم انگیز دارد که بسیاری از بزرگترین لحظات آن‌ها شامل مرگ و فداکاری های بسیاری از قهرمانان است. در طول بیش از هشتاد سال سابقه ناشر، آن‌ها مرگ بسیاری از قهرمانان و تبهکاران را به طور یکسان بازگو کرده‌اند، با بسیاری از این داستان‌ها در سطح احساسی خوانندگان طنین‌انداز شده است.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

  • بدترین مرگ ها در کمیک های دی سی

در ادامه قرار است چند تا از دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

شخصیت‌های DC در طول سال‌ها لحظات قدرتمند و دردناکی را تجربه کرده‌اند. توانایی نویسندگان برای سوق دادن خواننده به سمت چنین احساساتی از طریق مرگ قهرمانان (حتی اگر بیشتر کشته شدگان در نهایت باز می‌گردند) نقطه قوت رسانه کمیک است. در واقع، برخی از دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی توسط خود این کمپانی انجام می‌شود.

Red Mask

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
غمگین ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

در طول سریال مرد حیوانی گرانت موریسون، قهرمان محبوبی بود که در یکی از بدترین مرگ ها در کمیک های دی سی با ابرشروری در قالب ماسک قرمز روبرو شد. شخصیت شرور توانایی هولناک و تنهایی معروف به لمس مرگ داشت و هر کسی را که لمس می‌کرد، می‌کشت. Red Mask ارتشی از ربات‌های غول‌پیکر را در جهان راه‌اندازی کرد و Animal Man تلاش می‌کند تا شرور را از پای دربیاورد. با این حال، در حالی که قهرمان در تلاش برای نجات روز بود، رد ماسک به دلیل تنهایی، از طریق قدرتش جان خود را گرفت.

Jason Todd

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
ناراحت کننده ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

مرگ جیسون تاد یکی از غمگین ترین مرگ ها در کمیک های دی سی است و طرفداران به این دلیل رأی بسایاری به این داستان دادند. دی سی این رویداد را برای قوس A Death In the Family که در آن جوکر به طرز وحشیانه‌ای جیسون را با یک دیلم کتک زد و بتمن را رها کرد تا جسد دستیارش را پس از یک انفجار پیدا کند، روایت کرد. در حالی که جیسون از آن زمان بازگشته و تبدیل به رد هود شده است، مرگ او داستان فوق‌العاده قدرتمندی را به وجود آورد، به خصوص که تنها با از دست دادن زندگی بتمن همراه شد. این اولین بار بود که Caped Crusader یکی از دستیاران خود را از دست می‌داد و از دست دادن او به شدت در برابر بدترین دشمنش، یکی از بزرگترین تراژدی‌های او باقی مانده است.

بهترین کمیک های بتمن

Batman (Final Crisis)

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

Final Crisis نبرد آینده بین Justice League و Darkseid را دنبال کرد، پس از آن که این ابرشرور، نقشه‌ای برای تغییر واقعیت در نظر گرفت. لیگ شجاعانه با دشمن قدرتمند خود جنگید؛ اما او در نهایت بر آن‌ها پیروز شد و اکثر آن‌ها را کشت و بتمن را به عنوان یکی از معدود بازمانده‌های باقی مانده برای ایستادن در برابر او باقی گذاشت. بتمن، مسلح به یک تفنگ پر از گلوله مرگبار رادیون که قادر به کشتن دارکسید بود، هنگام مواجهه با شرور، قوانین اخلاقی افتخارآمیز خود را زیر پا گذاشت. با این حال، امگا بیمز Darkseid به شوالیه تاریکی ضربه زد و او را حتی پس از سرنگونی شخصیت شرور کشت.

بهترین شرور های شبیه بتمن

Tomorrow Woman

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
بدترین مرگ ها در کمیک های دی سی

جی ال ای گرانت موریسون و هوارد پورتر تا حد زیادی به دلیل کاوش در داستان‌های علمی تخیلی کلاسیک، یکی از اجراهای مورد علاقه طرفداران تیم ابرقهرمانی برتر دی سی است. یک داستان تحسین برانگیز به دنبال ورود Tomorrow Woman، یک ابرقهرمان رباتی بود که ناآگاهانه توسط شرور TO Morrow برای نابودی لیگ ساخته و برنامه ریزی شد.پس از مدتی خدمت در لیگ، مغز متفکر شرور فرصت خود را دید تا از Tomorrow Woman برای منفجر کردن یک بمب و نابود کردن تیم استفاده کند. با این حال، فردگرایی Tomorrow Woman بر برنامه‌ریزی‌های او پیروز شد و او جان خود را برای نجات لیگ فدا کرد.

Shazam (Kingdom Come)

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
غمگین ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

Kingdom Come از مارک وید و الکس راس اغلب به عنوان یکی از ناراحت کننده ترین مرگ ها در کمیک های دی سی و پایان‌های قطعی لیگ عدالت در نظر گرفته می‌شود. داستان به دنبال بازگشت یک لیگ عدالت است که در آن نسل جوان قهرمانان و تبهکاران با خشونت بی پروا خود تهدیدی جدی برای بشریت هستند. هنگامی که شرورانی مانند لکس لوتور و ریدلر نقشه‌های خود را طراحی کردند، مشخص شد که بیلی باتسون، تحت کنترل کرم‌های ذهن، با آن‌ها کار می‌کرد. وقتی بتسون آزاد شد و به Shazam تبدیل شد، با سوپرمن روبرو شد. با این حال، پس از پرتاب یک سلاح هسته‌ای، قدرتمندترین فانی جهان جان خود را فدا کرد و بسیاری را در این فرآیند نجات داد.

معرفی بهترین کمیک های شزم

Batman and the Robins (DCeased)

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
ناراحت کننده ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

DCeased پاسخ دی سی به دنیای زامبی‌های مارول بود که قهرمانان جهانشان را به قلب آخرالزمان زامبی‌ها کشاند و جزء بدترین مرگ ها در کمیک های دی سی قرار گرفت. این سریال به آرامی تقریباً تمام اعضای بنیانگذار لیگ عدالت را از بین برد، و بتمن یکی از اولین کسانی بود که کشته شد. با این حال، مرگ او نه سریع بود و نه آسان. بتمن پس از افشای غم انگیزی که نایت وینگ و رابین آلوده آن شده بودند، آلفرد را مجبور کرد تا به آن‌ها شلیک کند. بتمن از فناوری Freeze برای کاهش سرعت عفونت خود استفاده کرد، اما در نهایت تسلیم شد و یک بار دیگر پیشخدمت وفادار خود را مجبور کرد که با خشونت امور را به دست خود بگیرد.

10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند

Captain Atom

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

در طول آرک «دشمنان عمومی» سوپرمن/بتمن لوب و مک‌گینیس، کاپیتان اتم نقش اصلی را به عنوان عضوی از تیم ابرقهرمانی لوتور بازی کرد. اتم که متهم به آوردن قهرمانان عنوان شده بود، قبل از اینکه متوجه شود آن‌ها در سمت راست چیزها هستند و به مبارزه آن‌ها بپیوندد، با این دو نفر درگیر شد. کاپیتان اتم برای جلوگیری از برخورد یک سیارک کریپتونیتی به زمین، لباس مکانیکی بتمن/سوپرمن را هدایت کرد و در این راه جان خود را از دست داد. فداکاری او به معنای واقعی کلمه جهان را نجات داد و الگویی برای قهرمانان دیگر بود. البته، اتم بعداً بازگشت؛ اما این داستان یکی از درخشان‌ترین نکات برجسته او باقی مانده است.

Lois Lane (Injustice)

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
غمگین ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

Injustice Superman هم یکی از بهترین نسخه‌های شیطانی و هم تراژیک ترین داستان مرد پولادین است. داستان او بسیار شبیه به Prime Earth کلارک کنت آغاز شد که توسط Ma و Pa Kent در کانزاس بزرگ شد، او به JLA پیوست و با لویس لین ملاقات کرد. با این حال، در جدول زمانی خود، لوئیس باردار بود که جوکر پس از باخت دائمی در برابر بتمن، تصمیم گرفت مبارزه را به متروپلیس برساند. نقشه جوکر علیه سوپرمن به همان اندازه بی رحمانه و شیطانی بود. او یک گاز توهم زا منتشر کرد که باعث شد سوپرمن باور کند در حال مبارزه با روز قیامت است که او بلافاصله در تلاش برای محافظت از سیاره مورد قبول خود به جو پرواز کرد. وقتی او به خود آمد، روز قیامت یک توهم بود و لوئیس لین باردار قربانی واقعی خشم او شده بود.

Barry Allen (Crisis On Infinite Earths)

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
ناراحت کننده ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

مرگ بری آلن در Marv Wolfman و جرج پرز Crisis On Infinite Earths قطعا غمگین ترین مرگ ها در کمیک های دی سی بود. بری یکی از قهرمانانی بود که به آغاز عصر نقر‌ه‌ای دی سی کمک کرد و برای نسل‌ها تبدیل به فلش شده بود. داستان به دنبال جنگ آنتی مانیتور بر روی چند جهانی بود، جایی که او توانست تقریباً تمام دنیای DCU را نابود کند. با این حال، در حالی که او برای حمله به آخرین زمین‌های زنده‌مانده آماده می‌شد، بری آلن با بالاترین سرعت خود دوید تا اسلحه شرور را از بین ببرد و در این فرآیند توسط نیروهای سرعتی مورد استفاده قرار گرفت و کشته شد.

بهترین کمیک های فلش

Superman

دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی
دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی

«مرگ سوپرمن» یکی از رقبای Crisis On Infinite Earths یکی از بزرگترین، مهم‌ترین و ناراحت کننده ترین مرگ ها در کمیک های دی سی است. این داستان پس از معرفی و ورود شخصیت شرور قدرتمند معروف به Doomsday، موجودی هیولایی که قادر به تطبیق با شرایط سخت است، رخ داد. درگیری Doomsday در زمین با رویارویی او و سوپرمن در خیابان‌های متروپلیس به پایان رسید. از آنجایی که قهرمانان مختلف به مبارزه پیوستند تا به دست Doomsday بیفتند، سوپرمن فداکاری نهایی را انجام داد تا به شرور پایان دهد. دی سی به درستی این رویداد را گرامی داشت و تنها با پیگیری فوری داستان با مراسم تشییع جنازه نمادین مرد فولادی، آن را احساسی‌تر کرد.

بهترین کمیک های سوپرمن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دردناک ترین مرگ ها در کمیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

چه کسی غمگین ترین مرگ های دوستانش را تجربه کرده است؟

سوپرمن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *