اخراج هنری کویل از شبکه نتفلیکس ؛ سرنوشت ویچر چه خواهد شد؟ [+جزئیات]

پس از اینکه خبر حضور لیام همسورث در نقش گرالت در سریال ویچر شدت گرفت، حالا اخبار اخراج هنری کویل از شبکه نتفلیکس نیز بالا گرفته است.

در اخبارهای غیر رسمی که جدیداً به گوش می‌خورد، هنری کویل به صورت غیر رسمی، از شبکه‌ی نتفلیکس و از سریال ویچر، اخراج شده است. او یکی از مؤثرترین عوامل در دیده شدن این سریال محبوب فانتزی نتفلیکس بود که حالا به گفته‌ی برخی از رسانه‌ها، هنری کویل از نتفلیکس احراج شد .

جیمز گان فیلم سوپرمن را بدون هنری کویل میسازد

زمان پخش فصل 3 ویچر (The Witcher)

نتفلیکس هنری کویل را اخراج کرد

اخراج هنری کویل از شبکه نتفلیکس
هنری کویل از نتفلیکس احراج شد

پس از اینکه در صحبت‌هایی که اخیراً مطرح می‌شد، اینکه نتفلیکس هنری کویل را اخراج کرد اتفاقی دور از انتظار نمی‌باشد. در چند روز گذشته، تنها منبع معتبری که از این اخبار، صحت کامل را داد، یک پادکست سینمایی بود که با دعوت یکی از عوامل، تمامی حواشی هنگام فیلمبرداری فصل سوم را توضیح داد. این منبع گفت:

در ابتدا همکاری هنری و عوامل با همدیگر به خوبی صورت می‌گرفت؛ اما رفته رفته، او شروع به درخواست‌های غیر معمولی را داشت که عجیب به‌نظر می‌رسیدند. در فصل اول همه چیز خوب پیش رفت، اما در فصل دوم و سوم، همکاری زنان با او غیر ممکن شد. هنری کویل در فصل سوم، سعی داشت بر تمام امور سریال و حتی فیلمنامه نیز دخالت داشته باشد.

او تمرکز نداشت، دیر به محل فیلمبرداری می‌آمد. او از اصطلاحاتی استفاده می‌کرد که فهمیدنش برای همه نامفهوم بود و به مراتب آزار دهنده‌تر نیز شد. او برخی از سکانس‌های بازیگران مختلف را بازنویسی می‌کرد و تصمیم گرفته بود که در هیچ سکانس عاشقانه‌ای بازی نکند.

او می‌خواست بر تمام خطوط داستانی کنترل کامل داشته باشد، اما هیچ درکی از محدودیت‌های تلویزیون، ساختار تولید، بودجه و غیره نداشت. او در نهایت پس از چند شکایت مختلف از سمت تمامی عوامل، از سمت کارگردان اخراج شد و پس از اخراج نیز سعی داشت تا با ایجاد حاشیه، پروژه را متوقف کند. نتفلیکس مستقیماً با کویل تماس گرفته و آخرین هشدار را داد، اما او پس از آن ملاقات با ارسال ایمیل به همه اعضای گروه نویسندگی این هشدار را نادیده گرفت و دیگر تمام شد.

اخراج هنری کویل از شبکه نتفلیکس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *