علت خیانت پیکه به شکیرا جنجالی شد! [+جزئیات]

ماجرای جالب خیانت پیکه به شکیرا پس از 11 سال زندگی مشترک و دو فرزند، سر و صدای زیادی را در دنیای مجلات ایجاد کرد حواشی زیادی را برای آن‌ها به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

دفاع همسر مسی از شکیرا و طعنه علیه پیکه [جزئیات]

تلافی جنجالی شکیرا بعد از خیانتی که پیکه به او کرد + [تصاویر]

اسناد و مدارک خیانت پیکه به شکیرا خواننده کلمبیایی

ماجرای جالب خیانت پیکه به شکیرا

جدایی شکیرا ستاره مشهور پاپ از جرارد پیکه پس از 11 سال زندگی مشترک و دو فرزند، سر و صدای زیادی را در دنیای مجلات ایجاد کرد. معلوم شد که شکیرا خیانت بزرگ جرارد پیکه را به لطف شیشه مربا فهمیده است.

داستان جالب خیانت پیکه به شکیرا

  • اصل ماجرا چه بود
ماجرای جالب خیانت پیکه به شکیرا
ماجرای عجیب خیانت پیکه به شکیرا

جدایی این زوج که مدت‌ها در تیتر دنیای مجلات بود نیز گمانه زنی‌های زیادی را به همراه داشت.

شکیرا با این جمله به مردم اعلام کرد که از پیکه جدا شده است: بابت گفتن این خبر متأسفیم اما ما راه خود را از هم جدا کرده‌ایم. برای آرامش فرزندانمان، از شما می‌خواهیم که به حریم خصوصی آن ها احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.

ماجرای عجیب خیانت پیکه به شکیرا

ماجرای جالب خیانت پیکه به شکیرا
داستان جالب خیانت پیکه به شکیرا

ادعا شده بود که این زوج به دلیل خیانت جرارد پیکه به شکیرا از هم جدا شده‌اند. اینکه شکیرا چگونه از خیانت همسرش مطلع شده است موضوع کنجکاوی طرفداران او بود. طبق اخبار شکیرا وقتی متوجه شد که مقدار مربای توت فرنگی در خانه آن‌ها به طور ناگهانی کم می‌شود، شروع به شک و گمان کرد. شک او با پرسش اینکه چه کسی برای صبحانه به خانه ما می آید و مربا می خورد؟ چند برابر شد.

بنابراین تصمیم گرفت یک کارآگاه خصوصی استخدام کند که حقیقت را برای او آشکار کند. کارآگاه خصوصی متوجه شد که شکیرا در حالی که به دلیل تعهدات حرفه‌ای‌اش از خانه مشترکش با جرارد پیکه دور بوده، او میزبان معشوقه‌اش بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *