حضور گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین 2023 [+جزئیات]

جشنواره‌ی فیلم برلین از داوران خود رونمایی کرد که در بین آنها حضور گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین 2023 نیز تأیید شد.

جشنواره فیلم برلین 2023، اعضای هیأت داوران دوره‌ی جدیدش را که در سال 2023 پخش می‌شود را برای رقابت بین‌المللی معرفی کرد که در این بین انتخاب شدن گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین 2023 جزو اخبار جذاب این مراسم بود.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی گلشیفته فراهانی درباره اصغر فرهادی

گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین

حضور گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین 2023
گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین

گلشیفته فراهانی، به همراه والسکا گریسباخ فیلمساز آلمانی، رادو جود کارگردان رمانیایی، فرانسلین میسلر، کارلا سیمون، جانی تو، جزو داوران این مرحله از مراسم جشنواره‌ی برلین امسال هستند.

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین یا همان Internationale Filmfestspiele Berlin یا برلیناله Berlinale، یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان است که هر ساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم برلین در کنار جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم کن، مهمترین رویداد سینمایی اروپا به‌شمار می‌رود. این جشنواره هر ساله جایزه خرس طلایی و خرس نقره‌ای را به‌برگزیدگان بخش اصلی اهدا می‌کند.

حضور گلشیفته فراهانی در بین داوران جشنواره برلین 2023

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *