دلبری شهاب حسینی و ساناز ارجمند سوژه جدید فضای مجازی شد!

اخیرا تصویر لو رفته از عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای این دو عزیز ایجاد کرده است.

عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگری را از سال 1371 وقتی 19 ساله بود با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد.

استوری غم انگیز ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی [+عکس]

شهاب حسینی از سال 1379 وقتی 27 ساله بود با سریال «پس از باران» وارد بازیگری شد تا اینکه سال 1380 در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد. اوج افتخار این بازیگر گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1394 بود.

در ادامه می‌توانید عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند  را ببینید:

تصویر لو رفته از عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی
عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند

حدود یک سال از طرح ادعای ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند می گذرد و هر بار هم این ادعا از سوی گروهی از کاربران و رسانه ها تایید و یا رد می‌شود. گویا به تازگی عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند در فضای مجازی منتشر شد.

عکس عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند

ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی با انتشار یک عکس نوشته دراستوری اینستاگرامش سوژه داغ رسانه‌ها شد و شایعاتی را به وجود آورد. درواقع رسانه‌های داخلی با سر تیتر وضعیت بد روحی همسر جدید شهاب حسینی | ساناز ارجمند افسرده شد! به این مسئله پرداختند که ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی وضعیت روانی خوبی ندارد. اما واقعیت چیست؟

برخی می‌گویند همانند همسر سابق شهاب حسینی که با انتشار خبر ازدواج همسر سابق خود ناراحت بودن خود را با انتشار یک استوری نشان داد، این بار همسر جدید شهاب حسینی ساناز ارجمند این کار را کرده است. اما از استوری و وضعیت حال حاضر مردم همه چیز مشخص است که این استوری چه معنایی دارد!

عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی
عاشقانه های ساناز ارجمند و شهاب حسینی

ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرامش سوژه داغ رسانه ها شد و شایعاتی را به وجود آورد. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرد و حاصل ازدواج اولش دو پسر به نام های محمد امین و امیر علی است.

به گفته شهاب حسینی همسر اول وی دانشجوی چهره پردازی دانشگاه تهران بود، شهاب حسینی وقتی 22 ساله بود با بچهای تئاتر داشنگاه تهران کار میکرد.و سرانجام باید یکدیگر آشنا و ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *