فوری : بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شد !!!

به تازگی اخباری در مورد مبتلا شدن بروس ویلیس یه زوال عقل در رسانه های مجازی پخش شد. گویا این بیماری حرفه بازیگریش را به خطر انداخته است.

بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن که مدتی به دلیل بیماری بازنشسته شده بود، حالا روشن شده است که به زوال عقل مبتلا است. در حالی که خانواده بروس ویلیس نزدیک به یک سال پیش و در اوایل سال ۲۰۲۲ اعلام کردند این بازیگر ۶۷ ساله به زبان‌پریشی و از دست دادن قدرت تکلم (آفازی) مبتلا شده و از بازیگری کناره‌گیری می‌کند، حالا روشن شده که او به زوال عقل مبتلا شده است.

مبتلا شدن بروس ویلیس یه زوال عقل

  • بیماری آلزایمر بروس ویلیس
مبتلا شدن بروس ویلیس یه زوال عقل
بیماری آلزایمر بروس ویلیس

بروس ویلیس، بازیگر، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی آلمانی‌تبار، متولد ۱۹ مارس ۱۹۵۵ در شهر ایدار-اوبراشتاین است. وی از سال ۱۹۸۰ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. از جمله افتخارات او می‌توان به کسب دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

بروس ویلیس، در دوران دبیرستان بـه بازیگری روی آورد و زمانی کـه در نیویورک مشغول کار بود، کشف استعداد شد و در تعدادی از نمایش های برادوی حضور یافت. او پس از حضور بی شمار در نقش های کوچک، بالاخره توانست در سریال کمدی مهتاب، نقش اصلی را به دست آورد. این نقش توانست بروس ویلیس را به عنوان استعداد جدید و تازه نفس هالیوود بـه اثبات برساند. اما فیلمی کـه او را پای ثابت اکشن های موفق کرد، فیلم جان سخت بود.

بروس ویلیس در کارنامه هنری خود، سابقه بازی در بیش از ۶۰ اثر را دارد که از میان آن‌ها می توان به عناوینی همچون داستان عامه پسند، نجات از مرگ، گناه کیهانی، دوازده میمون، گروگان، ۱۶ بلوک، عنصر پنجم، آرماگدون، لوپر، محموله گرانبها، نیمه شب در چمنزار، نجات از بازی، اپکس، بن بست و محاصره آمریکایی اشاره کرد.

بیماری آلزایمر بروس ویلیس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *