ببینید : تبریک ولنتاین وحید خزایی در ایران [+ویدیو]

به تازگی ویدیو تبریک ولنتاین وحید خزایی در ایران در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این سلبریت پر درد سر ساخته است.

وحید خزایی چهره اینستاگرامی معروف به پسر تلگرامی و کارگر ساده متولد 1364 در تهران است او می‌گوید: تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده است، وحید خزایی بخاطر عکس گرفتن با دختران تهرانی شهرت پیدا کرد که در سال 1394 توسط پلیس فتا دستگیر شد. یکی از جمله های معروف این پسر تلگرامی که تا مدت ها دستمایه طنز در جامعه شده بود این بود که “پلیس فتا حواسش به همه چیز هست.”

تبریک ولنتاین وحید خزایی در ایران

  • تبریگ گفتن ولنتاین وحید خزایی در ایران

در ادامه می‌توانید ویدیو تبریگ گفتن ولنتاین وحید خزایی در ایران را ببینید:

وحید خزایی از این شکوه داشت که چون موضع سیاسی گرفته و حرف‌های سیاسی زده دیگران می‌ترسند و به او تبلیغ نمی‌دهند. او که در اینستاگرام به رهبر ایران و مقامات جمهوری اسلامی دشنام داده بود گفت روشش را عوض کرده، کوکایین را ترک کرده و دیگر نمی‌خواهد به کسی بی‌احترامی کند. وحید خزایی گفته بود تحت تاثیر مواد مخدر حرف‌هایی زده که از آن پشیمان است.

همچنین یک بار وحید خزایی در اینستاگرامش گفته بود که یکی از “هم‌وطنان” ایرانی در ترکیه او را “لو داده” و گفته به آتاتورک توهین کرده و به این دلیل پلیس ترکیه او را بازداشت کرده است

وحید خزایی یا اگر درست‌تر بخواهیم بگوییم وحید قاریقی، همان شاخ مجازی مشهور و پرحاشیه اینستاگرام بامداد چهارشنبه، چهارم تیرماه با پرواز شماره ۱۱۵ ساعت ۱:۱۰ استانبول از طریق هواپیمایی ماهان، وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد و به‌دلیل اینکه از سال ۱۳۹۷ تحت تعقیب قضایی قرار داشت، دستگیر شده است.

تبریگ گفتن ولنتاین وحید خزایی در ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *