ببینید : استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی [+عکس]

اخیرا استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی توسط کاربران فضای مجازی در رسانه ها پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به درگذشت شهرام عبدلی واکنش عجیبی نشان داده است.

استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی

  • دل نوشته سحر قریشی در مورد شهرام عبدلی

در ادامه می‌توانید واکنش سحر قریشی به درگذشت شهرام عبدلی را ببینید:

استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی
دل نوشته سحر قریشی در مورد شهرام عبدلی

سکته مغزی ناگهانی شهرام عبدلی در 46 سالگی و فوت او پس از نه روز واکنش های بسیار زیادی را در میان چهره های مطرح کشور به دنبال داشته است. در این رابطه سحر قریشی نیز به فوت بازیگر مشهور سینما و تلویزیون واکنش نشان داده است.

استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی
واکنش سحر قریشی به درگذشت شهرام عبدلی

واکنش سحر قریشی به درگذشت شهرام عبدلی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *