خاطره جالب پدرو پاسکال از نحوه گرفتن نقش جول [+ویدیو]

پدرو پاسکال ، محوری‌ترین نقش در سریال The Last Of را بازی کرد و شب گذشته در یک مصاحبه، خاطره جالب پدرو پاسکال از نحوه گرفتن نقش جول بیان شد.

خوسه پدرو بالماسدا پاسکال ، یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر سینما و تلویزیون آمریکا و هالیوود می‌باشد که به تازگی در نقش جول در سریال آخرین بازمانده از ما خوش درخشید و شب گذشته در یک مصاحبه، خاطره خنده دار پدرو پاسکال از قبول کردن نقش جول را بیان کرد که با بازخوردهای متنوعی در فضای مجازی همراه شد.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول تا هشتم سریال آخرین بازمانده از ما

دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور

خاطره جالب پدرو پاسکال از نحوه گرفتن نقش جول

در این مصاحبه‌ی جدید که از پدرو پاسکال منتشر شده است، او نحوه‌ی قبول شدن و تعریف کردن نقشش برای اعضای خانواده‌اش را تعریف کرد که بسیار جذاب و خنده‌دار می‌باشد.

خوزه پدرو بالماسدا پاسکال در ۲ آوریل ۱۹۷۵ در سانتیاگو، پایتخت شیلی به‌دنیا آمد. مادرش، ورونیکا پاسکال، روان‌شناسی تکوینی و پدرش، خوزه بالماسدا، پزشک بود. او یک خواهر بزرگتر از خودش به ‌نام‌ ژاویرا و دو برادر کوچک‌تر به نام‌های نیکولاس و لوکاس دارد.

در ادامه می‌توانید مصاحبه خنده دار پدرو پاسکال درباره نقش جول را ببینید:

خاطره خنده دار پدرو پاسکال از قبول کردن نقش جول

خوسه پدرو بالماسدا پاسکال متولد ۲ آوریل ۱۹۷۵، بازیگر شیلیایی-آمریکایی است. پس از نزدیک به دو دهه بازی در نقش‌های کوتاه در سینما و تلویزیون، پاسکال با ایفای نقش اوبرین مارتل در فصل چهارم سریال فانتزی بازی تاج و تخت ۲۰۱۴ و خاویر پنیا در سریال جنایی نارکوها ۲۰۱۵–۲۰۱۷ به شهرت رسید.

از سال ۲۰۱۹، او نقش شخصیت اصلی سریال جنگ ستارگان تحت عنوان مندلورین و از سال ۲۰۲۳، نقش جوئل در سریال درام آخرین بازمانده از ما را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *