عکس: تغییر رنگ چشم مردی جذاب با نام شهره لرستانی با عنوان مازیار لرستانی

به تازگی خبری در مورد تغیر رنگ چشم شهره لرستانی در رسانه های مجازی پخش شده که کاربران با دیدن تصویر او بسیار شوکه شده اند.

به تازگی عکس جدیدی از مازیار لرستانی بازیگر  را در ادامه مشاهده می کنید.

تغیر رنگ چشم شهره لرستانی

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت:

“تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.”

در ادامه می‌توانید تصویری از عمل رنگ چشم مازیار لرستانی را ببینید:

تغیر رنگ چشم شهره لرستانی
عمل رنگ چشم مازیار لرستانی

عمل رنگ چشم مازیار لرستانی

مازیار لرستانی بازیگر توانای کشورمان، اخیرا به خاطر تغییر جنسیت خیلی بر سر زبان ها افتاده است، مازیار لرستانی در سریال و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است و آخرین هنرمندی این بازیگر خواندن پاکدست منصور ظابطیان به نام ناصرالدین شاه می باشد. تغریبا این جزو اولین کارهای بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی می باشد.مازیار لرستانی با انتشار عکس پدرش خبرساز شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *