ویدئو: اجرای احساسی احسان خواجه امیری برای سال جدید

به تازگی، احسان خواجه امیری در صفحه‌ی شخصی خودش با اجرای احساسی احسان خواجه امیری برای سال جدید تمام هوادارانش را سوپرایز کرد.

ویدئویی که از اجرا کردن احسان خواجه امیری برای سال نو در فضای مجازی به انتشار رسیده، بازخوردهای زیادی را به همراه داشته که در رسانه‌های داخلی، با عنوان اجرای دیدنی خواجه امیری با پیانو تیتر همه سایت‌ها و اینستاگرام شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تو که قلبمی

اجرای احساسی احسان خواجه امیری برای سال جدید

این خواننده، خواندن احسان خواجه امیری برای سال جدید گفت:

تصمیم دارم چنتا از ترانه های خاطره انگیز قدیمی که خیلی دوست دارم رو تو‌این چند روز تعطیلات با این پیانو دیجیتال کوچک که اینجا دارم بخونم و با شما به اشتراک بذارم بمونه یادگاری از عید ۱۴۰۲.

در ادامه می‌توانید اجرا کردن احسان خواجه امیری برای سال نو را ببینید:

اجرای دیدنی خواجه امیری با پیانو

احسان خواجه‌امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ی موسیقی پاپ ایرانی است. او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه‌امیری» یاد گرفت. احسان در ۱۲ سالگی برای برنامهٔ کودک آهنگسازی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *