حضور سام درخشانی در برنامه شب های مافیا + تیکه مجید واشقانی به علی صبوری در شب های مافیا

پس از اینکه اعلام شد فصل جدید شب های مافیا پخش می‌شود، حضور سام درخشانی در برنامه شب های مافیا در قالب یک تیزر به انتشار رسید.

ویدئویی جدید از تیزر فصل جدید برنامه شب‌های مافیا به انتشار رسیده که حضور سام درخشانی را در این برنامه نشان می‌دهد. او به همراه حسین مهری، کامبیز دیرباز، امیر مهدی ژوله، خداداد عزیزی، سیما تیرانداز، مجید واشقانی، کسانی هستند که در فصل جدید این برنامه حضور دارند.

حضور سام درخشانی در برنامه شب های مافیا

تیزر سام درخشانی برای شب های مافیا

در ادامه می‌توانید ویدئوی حضور سام درخشانی در برنامه شب های مافیا را ببینید:

تیکه جنجالی مجید واشقانی به علی صبوری در شب های مافیا

در ویدئویی که اخیراً از طعنه مجید واشقانی به مافیا بودن علی صبوری به انتشار رسیده، تخریب شدن علی صبوری توسط مجید واشقانی رخ می‌دهد که بسیار جنجال آفریده است.

بیشتر بخوانید:

افشاگری علی صبوری از تقلب در برنامه شب های مافیا

حواشی برنامه شب‌های مافیا که شب گذشته به انتشار رسیده تیکه مجید واشقانی به بازی علی صبوری را به همراه داشت که اتفاقاتی عجیب را برهم زد. در این ویدئو، مجید واشقانی، با طعنه به علی صبوری، می‌گوید که اینگونه که او بازی کرده، باعث باخت مافیا می‌شود و می‌گوید که اگر از ابتدای مسابقه اینگونه بازی می‌کرد، مافیا شکست می‌خورد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی تیکه مجید واشقانی به بازی علی صبوری را ببینید:

تخریب شدن علی صبوری توسط مجید واشقانی

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص حضور سام درخشانی در برنامه شب های مافیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *