ویدئو: صحبت های احساسی امیر جعفری درباره آخر سال !

به تازگی، ویدئویی از صحبت های احساسی امیر جعفری درباره آخر سال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده که بسیار غم‌انگیز می‌باشد.

در ویدیویی از حرف های امیر جعفری که چندی پیش در صفحه‌ی اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته شد، او توانست صحبت‌های غمگینی را در فضای مجازی منتاشر کند که به عنوان فیلم صحبت های امیر جعفری در رسانه‌های داخلی مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شایعه رابطه مهراوه شریفی نیا و امیر جعفری

صحبت های احساسی امیر جعفری درباره آخر سال

در ویدیویی از حرف های امیر جعفری که در صفحه‌ی شخصی‌اش به اشتراک گذاشته شده، او می‌گوید:

شاکى نیستم. فقط طاقت کم اوردم. این روزها حواسمون بهم باشه بریدن و دوختن. اما من ادم تن کردن نیستم. به هدفم ایمان دارم پس حرف خسته‌ام نمیکنه. وصله ناجورم، هـمین.

در ادامه می‌توانید فیلم صحبت های امیر جعفری را ببینید:

فیلم صحبت های امیر جعفری

امیر جعفری متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *