خشم طرفداران تیلور سوییفت از توییت جنجالی ایلان ماسک [جزئیات]

توییت جنجالی ایلان ماسک به تازگی باعث برانگیخته شدن خشم طرفداران تیلور سوییفت از ایلان ماسک شده است و در ادامه می‌توانید از جزئیات آن با خبر شوید.

ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی توییتر با انتشار چند توییت غیرعادی باعث خشمگین شدن سوییفتی‌ها از ایلان ماسک شد. مدیر عامل تسلا و توییتر همزمان با آغاز “تور دوره‌ها” (The Eras Tour) سوییفت در آریزونا این توییت‌ها را منتشر کرده است.

خشم طرفداران تیلور سوییفت

ماسک به توییت بیلی مارکوس، بنیان‌گذار دوج‌کوین واکنش نشان داده است که گفته بود: “تیلور سوییفت عالی است، اما اگر مخالف هستید شک ندارم که از اینترنت بیرون انداخته خواهید شد.”

ماسک پاسخ داد: “مهارت رزونانس لیمبیک او استثنائی است.”. “رزونانس لیمبیک” مفهومی است به معنای ظرفیت یک فرد برای به اشتراک گذاشتن عواطف عمیقی که از سیستم لیمبیک مغز نشأت می‌گیرند.

ماسک علاوه بر این مستقیم به توییتی از صفحه رسمی سوییفت با ایموجی سیگار واکنش نشان داده است. این میلیاردر در توییت دیگری به یک کاربر به نام “تسلاکونومیکس” پاسخ داده که پرسیده است ایا ماسک و سوئیف زوج جذابی خواهند بود یا نه. ماسک به این توییت هم با ایموجی به گریه افتادن از خنده پاسخ داده است.

خشم طرفداران تیلور سوییفت
خشمگین شدن سوییفتی‌ها از ایلان ماسک

عصبانیت طرفداران تیلور سوییفت

هواداران سوئیفت این توییت‌ها را نپسندیدند و نوشتند: “از او فاصله بگیر” و یا “بهتر است تیلور سوئیفت را رها کنی مردک.” هوادار دیگری می‌نویسد:‌ “نمی‌دانم مهارت رزونانس لیمبیک یعنی چه اما به محض اینکه متوجه شدم تقویتش می‌کنم.”

کنسرت-روها از اولین شب برگزاری “تور دوره‌ها” به‌شدت ستایش کرده‌اند. سوئیفت در این اجرای سه ساعت و ۱۵ دقیقه‌ای ۴۴ ترانه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *