حضور جواد یساری در ویژه‌ برنامه‌ تحویل سال 1402 [+عکس]

ویژه برنامه نوروزی با حضور جواد یساری در ویژه‌ برنامه‌ تحویل سال و اجرای حامد آهنگی، قرار است در اولین روز سال ۱۴۰۲ ساعت هشت شب از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

حامد آهنگی اجرای دو قسمت از برنامه عیدانه شبکه نمایش خانگی با عنوان “تی‌ان‌تی” را در شب آخر سال 1401 و روز اول سال نو، برعهده گرفت. برنامه تحویل سال با حضور جواد یساری، خواننده جنجالی قبل از انقلاب، قسمت اول این برنامه است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات کامل درباره فصل جدید برنامه مهمونی

جواد یساری در ویژه‌ برنامه‌ تحویل سال

ویژه برنامه TNT که قرار است در ایام عید نوروز به عنوان یک برنامه شاد و مسابقه سرگرم‌کننده و چالشی برای شرکت‌کنندگان در برنامه و تماشاگران در خانه باشد، کار خود را با ویژه‌ برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز خواهد کرد. این برنامه شامل بخش‌های مختلفی از اجرای زنده‌ موسیقی، گفتگو با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران است.

جواد یساری در ویژه‌ برنامه‌ تحویل سال
جواد یساری در برنامه تحویل سال

اجرای جواد یساری در برنامه تحویل سال

این مسابقه قرار است پس از پخش نوروزی، به صورت هفتگی از فیلیمو پخش شود. تهیه‌کنندگی این برنامه به عهده محمدرضا رضائیان و کارگردانی و اجرای آن بر عهده حامد آهنگی است.

چهره‌های هنری و ورزشی چون جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی‌فر، یوسف تیموری و… بخشی از لیست مهمانان این برنامه هستند. قسمت اول و دوم این برنامه با حضور جواد یساری در برنامه تحویل سال و همچنین و امید حاجیلی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *